Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Televize Naživo
Média

Kulturní Televize Naživo startuje. Bude vysílat i živé loutkové reklamy

Redakce MAM19. 11. 202019. 11. 2020

Vysílání nového televizního kanálu Televize Naživo nabídné živě divadelní, hudební a dětskou tvorbu. Odstartuje 20. listopadu ve 20 hodin přenosem kabaretu Pot a Lesk.

Tvůrci projektu – soubory Cirk La Putyka, Jatka78 a společnost režiséra Viktora Tauše Heaven’s Gate – v tiskové zprávě uvádí, že se program díky pozemnímu digitálnímu vysílání dostane do tří milionů domácností. Televizní stanice bude vysílat 24 hodin denně.

Na diváky čekají například představení souborů Cirk La Putyka, Jatek78, Amerikánky, Vosto5, Divadla Na zábradlí, Divadla Minor a celé řady dalších, ale i koncerty Lenky Dusilové, České filharmonie či Báry Polákové.

Kdo nestihne konkrétní pořad během živého vysílání, bude mít možnost si vybrat v placeném archivu na platformě www.filmnazivo.cz, kde nalezne všechny dosud odvysílané pořady. Na webu také bude možné podpořit jednotlivé soubory. Všechny formáty sledované v odložené sledovanosti prostřednictvím placeného archivu budou k dispozici ve formátu multi kamera. Tato aplikace divákům umožní prostřihávat autorský kontinuální záběr s pohledy dalších kamer.

Televize nabídne i unikátní reklamy naživo: například loutkovou reklamu, kterou odehrají přední čeští loutkoherci, nebo živou reklamu s herci.

V případě divadla půjde o mikrokamery instalované v kostýmech herců. Divák tak bude moci prožít akrobacii z pohledu performera nebo s hercem během představení odejít do šatny a čekat na další výstup. To vše při kontinuálním poslechu zvuku představení na jevišti.

Televize Naživo bude vysílat pod záštitou ministra kultury Lubomíra Zaorálka. Výroba filmů Naživo, které jsou jedny z formátů prezentovaných televizí Naživo, byla realizována za podpory Nadace PPF a O2.

×

„Obdarujte ty, kteří to nečekají,“ nabádá ve vánoční kampani Milka

Starší článek

Sledovanost letos rekordně rostla. Lidé tráví u televize přes čtyři hodiny denně

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více