Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká pošta
Marketing

Česká pošta nově najíždí na dynamická výběrka mediálek. Chce srazit cenu

Irena Buřívalová4. 11. 20205. 11. 2020

Česká pošta nově vybírá mediální agentury formou dynamického nákupního systému (DNS). Zatím se do něj přihlásily a podmínky splnily tři firmy: MQI Brno, Omnimedia a IPG Mediabrands CZ. Celkem se jedná o částku ve výši 150 milionů korun, která se má postupně vyčerpat prostřednictvím dílčích zakázek.

„Jde nám o to ten systém maximálně otevřít a zároveň jsme si jisti, že tímto způsobem získáme lepší cenu a budeme moci lépe pracovat i s kapacitami agentur,“ řekl mluvčí České pošty Matyáš Vitík MAM. Doplnil, že se ještě na podzim bude vypisovat zakázka na nákup médií pro propagaci služby Balíkovna. A přihlásit se mohou i další společnosti.  

„DNS je plně elektronický, otevřený systém sloužící pro zadávání dílčích veřejných zakázek na nákup mediálního prostoru, který je časově omezený na dobu neurčitou a otevřený po celou dobu svého trvání všem dodavatelům,“ dovysvětlil princip systému Ivo Vysoudil specialista pro komunikaci České pošty.  

ČTĚTE TAKÉ
ČRo prodloužil deadline pro zájemce o marketingový tendr. Agentury se nehrnou

Doposud České poště zajištovala nákup a plánování reklamy v médiích agentura Knowlimits. V minulosti však měla s obdobnou zakázkou Česká pošta problém. Od roku 2013 do roku 2015 ji musela vypsat celkem třikrát.  V roce 2013 vyhrála agentura Adexpres, ale tehdejší dosavadní mediální partner České pošty, agentura Médea, podal námitku a návrh na přezkoumání tendru k Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže. Následně ČP zakázku zrušila. Nový tendr vypsala v dubnu 2014. Neobdržela ale žádnou nabídku a musela jej vypsat znovu. 

×

VIDEO: Kampaň „Rozbalte to“ vyzývá k podpoře restaurací v covidové době

Starší článek

Atmedia ustupuje od slev. Reklamní prostor zdraží v průměru o pět procent

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více