Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: youtube.com
Marketing

Beze stop, značky a také bez auta. Takový je nový spot Mercedesu

Radana Čechová16. 11. 202018. 11. 2020

Jen na pět sekund můžete spatřit luxusní elektromobil EQS v nové třicetisekundové kampani Mercedes-Benz od agentury Merkley+Partners určené pro americký trh.

Po většinu času vozidlo ve videu vůbec nevidíte, ale víte o něm – jeho přítomnost prozrazují stříkající kaluže, mokré stopy pneumatik či poletující listí. „Natáčeli jsme v podstatě automobilový spot bez auta,“ říká Vico Sharabani, zakladatel a výkonný kreativní ředitel produkce The-Artery, která na reklamě pracovala.

Největší výzvou podle něj bylo, aby přítomnost EQS byla zřetelně cítit v celém příběhu a přitom převládal pocit, že nezanechává žádnou ekologickou stopu. Což podporuje i sdělení v závěru namluvené Jonem Hammem (v Česku známý hlavně ze seriálu Šílenci z Manhattanu): „Perhaps the greatest mark Mercedes-Benz can leave upon the world … is leaving no mark at all.“ (Snad nejlepší stopu, kterou může Mercedes-Benz na světě zanechat, je… že nezanechá stopu žádnou…)

Oficiální TV premiéra spotu proběhla při zahájení golfového turnaje The Masters, kterého je Mercedes dlouholetým sponzorem. EQS se do americkým showroomů dostane v druhé polovině příštího roku.

Není to poprvé, co Mercedes použil neviditelné auto v kampani. Udělal to už před osmi lety s modelem F-Cell. Tehdy bylo vozidlo pokryté LED panely, na něž se promítalo okolní prostředí.

Zavřít reklamu

Camel je nejdůvěryhodnější značkou tabákových výrobků, Božkov alkoholu

Starší článek

KOMENTÁŘ: Jde to i virtuálně, chybí však větší emoce

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.