Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Bosch
Marketing

Žijte jako Bosch, vyzývá v podzimní kampani výrobce spotřebičů

Redakce MAM9. 10. 202025. 11. 2020

Domácí spotřebiče Bosch mění styl komunikace. Nové spoty mají představit hlavní benefity spotřebičů Bosch v rámci činností každodenního života.

Spoty nové mezinárodní kampaně podporují všechny produktové kategorie a jsou zaměřené na aktuální témata udržitelnosti a zdravého životního stylu. Cílem je vtipnou formou ukázat, jak domácí spotřebiče Bosch reagují na potřeby zákazníků, usnadňují jim každodenní život a pomáhají šetřit nejen čas, energii a vodu, ale i prací prostředky apod. Nové spoty v české i slovenské verzi budou důležitou součástí podzimní online i televizní kampaně Bosch.   

Kampaň navazuje na spoty #LikeABosch (níže) mateřské společnosti Bosch, které byly zaměřené na IoT (Internet of Things) a řešení mobility. Nové spoty poprvé představují výhradně domácí spotřebiče Bosch a jejich inovativní funkce v souvislosti s konkrétními potřebami zákazníků. V České republice a na Slovensku zákazníci spoty uvidí v rámci intenzivní podzimní kampaně od druhé poloviny října 2020.

„Styl kampaně je velmi odlišný od toho, jak jsme doposud spotřebiče a jejich funkce komunikovali. Jsme proto velmi zvědaví na reakce zákazníků. V průběhu záři jsme připravili české a slovenské verze. Přeložit originální texty tak, aby byly krátké, výstižné, rýmovaly se a zároveň se dobře vyslovovaly, byl upřímně docela oříšek, stejně jako výběr interpreta. Ale podařilo se a výsledek předčil naše očekávání. Věříme, že se naše netradiční spoty a nová komunikace značky a produktů Bosch bude líbit,“ říká Radka Petrášková, Head of Marketing CZ&SK společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.

Části spotů, které ukazují spotřebiče napříč všemi kategoriemi – od vaření a mytí nádobí přes praní a sušení prádla až po tyčové mixéry a vysavače, je možné libovolně kombinovat a upravovat do různých délek a formátů. V angličtině vzniklo celkem přes 400 různých variant pro využití v televizi i všech typech digitálních kanálů.

V České republice a na Slovensku poběží kampaň od pondělí 12. října v televizi,  online médiích a na sociálních sítích. 

×

„Poptávka je vysoká, ceny za TV reklamu porostou do deseti procent“

Starší článek

Vyklízet marketingové pozice je nesmysl, říká Varga z Publicis Groupe

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Počátkem dubna 2021 nastoupila na pozici manažerky externí komunikace Zuzana Svobodová, která bude zároveň zastávat funkci tiskové mluvčí. Ve své roli bude…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více