Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Bosch
Marketing

Žijte jako Bosch, vyzývá v podzimní kampani výrobce spotřebičů

Redakce MAM9. 10. 202025. 11. 2020

Domácí spotřebiče Bosch mění styl komunikace. Nové spoty mají představit hlavní benefity spotřebičů Bosch v rámci činností každodenního života.

Spoty nové mezinárodní kampaně podporují všechny produktové kategorie a jsou zaměřené na aktuální témata udržitelnosti a zdravého životního stylu. Cílem je vtipnou formou ukázat, jak domácí spotřebiče Bosch reagují na potřeby zákazníků, usnadňují jim každodenní život a pomáhají šetřit nejen čas, energii a vodu, ale i prací prostředky apod. Nové spoty v české i slovenské verzi budou důležitou součástí podzimní online i televizní kampaně Bosch.   

Kampaň navazuje na spoty #LikeABosch (níže) mateřské společnosti Bosch, které byly zaměřené na IoT (Internet of Things) a řešení mobility. Nové spoty poprvé představují výhradně domácí spotřebiče Bosch a jejich inovativní funkce v souvislosti s konkrétními potřebami zákazníků. V České republice a na Slovensku zákazníci spoty uvidí v rámci intenzivní podzimní kampaně od druhé poloviny října 2020.

„Styl kampaně je velmi odlišný od toho, jak jsme doposud spotřebiče a jejich funkce komunikovali. Jsme proto velmi zvědaví na reakce zákazníků. V průběhu záři jsme připravili české a slovenské verze. Přeložit originální texty tak, aby byly krátké, výstižné, rýmovaly se a zároveň se dobře vyslovovaly, byl upřímně docela oříšek, stejně jako výběr interpreta. Ale podařilo se a výsledek předčil naše očekávání. Věříme, že se naše netradiční spoty a nová komunikace značky a produktů Bosch bude líbit,“ říká Radka Petrášková, Head of Marketing CZ&SK společnosti BSH domácí spotřebiče s.r.o.

Části spotů, které ukazují spotřebiče napříč všemi kategoriemi – od vaření a mytí nádobí přes praní a sušení prádla až po tyčové mixéry a vysavače, je možné libovolně kombinovat a upravovat do různých délek a formátů. V angličtině vzniklo celkem přes 400 různých variant pro využití v televizi i všech typech digitálních kanálů.

V České republice a na Slovensku poběží kampaň od pondělí 12. října v televizi,  online médiích a na sociálních sítích. 

Zavřít reklamu

„Poptávka je vysoká, ceny za TV reklamu porostou do deseti procent“

Starší článek

Vyklízet marketingové pozice je nesmysl, říká Varga z Publicis Groupe

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.