Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | Datart
Marketing

Vyneseme výš než do základního tábora, hlásá Datart v nových spotech

Redakce MAM2. 10. 202025. 11. 2020

Datart představil novou reklamu, v níž hlavní hrdina v kulisním prostředí hor a vesmíru vyjadřuje hodnoty značky a přibližuje profilové služby pro zákazníka. Za kreativou stojí agentura WMC Grey.

Hlavním hrdinou spotů je mladý průvodce, který v prostředí nepřístupných hor v roli horolezce s nadsázkou představuje službu vlastní Datart dopravy a doručení zboží slovy „vyneseme výš než do základního tábora“, v roli důstojníka vesmírné lodi pak poukazuje na službu vyzvednutí zboží do 30 minut od objednání a přeneseně využívá vesmírné označení vyzvednutí rychlostí světla.

„Základy kreativy stojí na samotné značce. Kvalitní prodejce elektroniky s velkou sítí prodejen a kvalitními službami. Paralelně vedle sebe vznikal komunikační koncept a koncept exekuční. Tedy to, co reklama říká a jak vypadá. Reklama říká, že takové služby, které nabízí Datart, nabízí prostě jedině Datart. Z jeho pohledu jde však o jakousi samozřejmost, nebijeme se v prsa, ani nekřičíme. Jen je v klidu a s občasným humorem sdělujeme,“ říká David Suda, kreativní ředitel agentury WMC Grey z mezinárodní sítě GREY, který byla v roce 2015 vyhlášena celosvětovou agenturou roku.

„Chtěli jsme vytvořit příběhově i obrazově unikátní spoty, které diváka zaujmou a na první pohled je bude schopen odlišit od zbytku reklamního bloku. Výsledkem je hraná reklama, která pracuje s triky a stylizovaným prostředím, a umožňuje tak vytvořit bohatý obraz, kde divák bude mít pořád co nového objevovat. Je to unikátní složenina 2D a 3D grafiky, jejíž stylizace si bere inspiraci například v klasických Baronech Prášilech a další tvorbě Karla Zemana,“ říká režisér Martin Duda ze společnosti Punk Film a dodává, že součástí při tvorbě bylo nutné vyrobit velké množství rekvizit. „Vyráběli jsme funkční roboty, umělé skály, kusy stylizovaných zdí. Dýchlo na mě takové to klasické poctivé ruční filmové řemeslo starých mistrů, i když v novém kabátu,“ doplňuje Martin Duda.  

„Cílem reklamních spotů bylo posílit osobitosti značky a ztvárnit ji do vizuální podoby tak, aby jasně a zároveň zábavně vypovídala o hodnotách, na kterých Datart dlouhodobě staví a také ukázat, čím se odlišuje od ostatních, tedy především rozsahem služeb pro zákazníky. Od vyhlášení výsledků tendru kreativy až po spuštění uplynulo více než rok. Dali jsme si velkou práci jak s výběrem produkce, tak s výběrem herce, který pro nás byl hodně důležitý. V obou případech jsme hned při první schůzce věděli, že toto je naše krevní skupina a na výsledku to je vidět. Nevynechali jsme ani testování jak návrhu komunikačního konceptu, tak pretest kreativy na velkém vzorku lidí. Jsme tedy přesvědčeni, že to, co pouštíme od října do světa, je něco, co Datart ukáže v tom správném světle a bude lidi bavit. Navíc je za tím vidět velký kus řemeslné práce, která se už v reklamách moc nevidí a kterou velmi obdivujeme,“ řekla Lenka Mastešová.

Novou reklamní kampaň mohou lidé vidět od října v televizních kanálech a dalších media formátech.

Kampaň Datart 2020

Kreativní agentura: WMC Grey

Produkční agentura: Punk Film

Režie: Martin Duda

DOP: Jiří Málek

Creative director: David Suda

Art director: Roman Hynek

Copywriter: Ondřej Zvolský

Client Servis Director: Jan Plajner

Account director: Martina Vacíková

Senior Account manager: Jan Štička

×

Šéf ČT Petr Dvořák se stal viceprezidentem Evropské vysílací unie

Starší článek

Psychologie součástí byznysu: zdánlivě malá řešení velkých problémů

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více