Foto: Plzeňský Prazdroj

Veronika Hořáková je novou šéfkou rozvoje obchodu Plzeňského Prazdroje

15. 10. 2020 17:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Veronika Hořáková, která téměř sedm let pracuje pro Plzeňský Prazdroj, naposledy jako marketingová manažerka nových kategorií a ještě před tím působila ve společnosti PepsiCo jako senior brand manažerka sycených nealko nápojů, se v pivovaru stala šéfkou rozvoje obchodu.

Hořáková ve funkci nahradila Karla Krause, který v Plzeňském Prazdroji pracuje přes 16 let a který nyní přešel do mateřské společnosti Asahi Breweries Europe Group; bude mít na starosti vyhledávání, testování a zavádění nových digitálních technologií. 

„Nákupní potřeby i zvyky lidí se mění čím dál rychleji, letos zvláště v souvislosti epidemií koronaviru. A právě zvládnutí změny nákupního chování spotřebitelů je klíčovým úkolem, na který se chci spolu se svým týmem zaměřit,“ říká ke své nové roli v Prazdroji Veronika Hořáková.

V nové pozici pomohou Hořákové její zkušenosti z působení v marketingu, kde se posledních pět let věnovala budování kategorie ciderů a výrazně napomohla růstu prodejů nealkoholického piva Birell. Před tím zastávala v Prazdroji pozice manažerky inovací a brand manažerky pro prémiové značky.

Hořáková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní vztahy, a před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala téměř deset let v nápojářské společnosti PepsiCo a zkušenosti má také z marketingu firmy Unilever.

Foto: Plzeňský Prazdroj

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.