Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Plzeňský Prazdroj
Lidé

Veronika Hořáková je novou šéfkou rozvoje obchodu Plzeňského Prazdroje

Redakce MAM15. 10. 202025. 11. 2020

Veronika Hořáková, která téměř sedm let pracuje pro Plzeňský Prazdroj, naposledy jako marketingová manažerka nových kategorií a ještě před tím působila ve společnosti PepsiCo jako senior brand manažerka sycených nealko nápojů, se v pivovaru stala šéfkou rozvoje obchodu.

Hořáková ve funkci nahradila Karla Krause, který v Plzeňském Prazdroji pracuje přes 16 let a který nyní přešel do mateřské společnosti Asahi Breweries Europe Group; bude mít na starosti vyhledávání, testování a zavádění nových digitálních technologií. 

„Nákupní potřeby i zvyky lidí se mění čím dál rychleji, letos zvláště v souvislosti epidemií koronaviru. A právě zvládnutí změny nákupního chování spotřebitelů je klíčovým úkolem, na který se chci spolu se svým týmem zaměřit,“ říká ke své nové roli v Prazdroji Veronika Hořáková.

V nové pozici pomohou Hořákové její zkušenosti z působení v marketingu, kde se posledních pět let věnovala budování kategorie ciderů a výrazně napomohla růstu prodejů nealkoholického piva Birell. Před tím zastávala v Prazdroji pozice manažerky inovací a brand manažerky pro prémiové značky.

Hořáková vystudovala Vysokou školu ekonomickou, obor mezinárodní vztahy, a před působením v Plzeňském Prazdroji pracovala téměř deset let v nápojářské společnosti PepsiCo a zkušenosti má také z marketingu firmy Unilever.

×

VIDEO: E.ON spouští další spoty s Issovou. „Podpoříme pozitivní energii“

Starší článek

VIDEO: „Ctíme zásady beskydských mlékařů,“ hlásá Mlékárna Kunín

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více