Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Vltava Labe Media
Lidé

Tylčerová vede centrální a agenturní obchod ve Vltava Labe Media

Redakce MAM6. 10. 202025. 11. 2020

Mediální skupina Vltava Labe Media (VLM) jmenovala Zuzanu Tylčerovou obchodní ředitelkou pro centrální a agenturní obchod. Pozice vznikla s cílem jednotného přístupu při řešení potřeb klientů a agentur v online, časopisech i Deníku. František Olbert pak obsadil post obchodního ředitele pro regionální obchod.

Současně dojde na podzim k dokončení dlouhodobé reorganizace redakcí Deníku, která má za cíl výrazné posílení digitálních aktivit a větší zaměření novinářů na tvorbu obsahu. Šéfredaktorem Deníku zůstává Roman Gallo, regionální zpravodajství povede Petr Koděra, za nezpravodajský a komerční obsah bude zodpovídat Martin Nevyjel, novým šéfeditorem bude Tomáš Herman a nově vzniklý tým elitních reportérů povede Jan Klička. Za servisní a komunitní zpravodajství zodpovídá Alena Pancerová.

ČTĚTE TAKÉ
Šéf ČT Petr Dvořák se stal viceprezidentem Evropské vysílací unie

Za obsah a vedení časopisů i nadále zodpovídají z pozice produktových manažerů Lucie Frydecká (tituly Dům a zahrada, Glanc, Gurmet, Kondice, Kreativ, Story a Vlasta) a Pavel Traub (tituly Křížovkář, National Geographic Česko, NG Traveler, Překvapení, Receptář, TV magazín, TV mini, TV star, TV expres, Týdeník Květy).

Představenstvo společnosti zůstává beze změny v pětičlenném složení:

  • Vít Nantl, skupinový CEO a předseda představenstva,
  • Dominika Kalinová, místopředseda představenstva a skupinový CFO,
  • Petr Marek, výkonný ředitel divize Deník,
  • Jitka Afsahi, výkonná ředitelka divize časopisy,
  • Petr Bednář, skupinový CDO.

×

Sportobchod.cz startuje CLV kampaň v pražském metru: zobrazuje produkty v 3D

Starší článek

Blabu získal 10 milionovou investici od Mitonu. Změní své zaměření

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více