Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Startup Blocks
Marketing

Startup Blocks proniká s bezkontaktním doručováním do firem i bytových domů

Redakce MAM1. 10. 202025. 11. 2020

Pandemie zapříčinila strmý nárůst e-commerce. Zvyšuje se tlak na přepravní společnosti a zároveň stoupá snaha doručit zásilky rychle a bezkontaktně. Logistice částečně ulevují boxy velkých obchodníků. Firmy a bytové komplexy nyní přichází na chuť chytrým schránkám, které odbaví zásilky ze všech e-shopů a internetových služeb.

V Česku je nabízí startup Blocks, který prošel akcelerátorem Start it @ČSOB. Novinku v podobě inteligentních boxů si už pořídili například v O2, Deloitte, Unicredit Bank či Skanska. Meziročně firma registruje 30procentní nárůst objemu odbavených zásilek u jednotlivých zařízení.

„Firemní zákazníci se často setkávali s kapacitní náročností odbavování zásilek na recepcích. Problém také představují lobby zavalené balíky nebo nutnost odběhnout za kurýrem například během meetingu. S růstem e-commerce a bezkontaktnosti tak kromě bezpečnostních rizik šetříme velkou část agendy recepčních i zaměstnanců. Aktuálně, s ohledem na zvýšení bezpečnosti budov a komfortu nájemců, reflektujeme i zvýšenou poptávku z řad landlordů a developerů,“ říká CEO Blocks, Bartoloměj Holubář. Blocks nyní směřují i do projektů JRD, českého developera se zaměřením na zdravé bydlení.  

ČTĚTE TAKÉ
„Zdá se to nemožné, dokud to neuděláš.“ Hornbach zahájil podzimní kampaň

„Výhody vidíme v jednoduchosti a rychlosti. Také určitě vzhledem k dnešní době i v bezkontaktním předání a zabezpečení, protože zásilka se nenechává nikde ležet,“ říká  Petra Havrlantová z oddělení komunikace Skanska.   

Lidé v budovách s Blocks si mohou nechat doručit zásilku tak, že v e-shopové objednávce před své jméno napíší „Blocks“, vyplní adresu své budovy a zadají své telefonní číslo. Technologii lze údajně umístit do jakékoli skříně bez nutnosti asistence.   

Bartoloměj Holubář startup Blocks spoluzaložil. Nyní dokončil diplomovou práci z průmyslového designu na Fakultě architektury ČVUT a v Blocks v sobě tedy velmi úzce spojuje zkušenosti lidí z nemovitostního trhu a human-centered designu. Do Blocks investovali Daniel Matula a Karel Konečný, kteří stáli i u zrodu další technologie pro budovy, startupu Spaceflow. 

×

Kdo bude letos nejlepším marketérem světa? Soutěž otevřela nominace

Starší článek

VIDEO: „Ať je před Štědrým dnem klid“. Alza.cz spouští vánoční kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více