Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Reklamní investice v médích táhne televize. Nejvíce propadla OOH

Redakce MAM20. 10. 20207. 12. 2020

Hodnoty reklamního prostoru v médiích se meziročně snížily jen nepatrně, zejména díky televizi, jejíž sledovanost v době pandemie roste. Vyplývá to z meziročního srovnání prvních tří čtvrtletí, které zveřejnila společnost Nielsen Admosphere.  

Z pohledu mediatypů je na tom nejlépe televize, kde inzerenti ve sledovaném období utratili přes 41 miliard korun, což je meziročně o šest procent více. Ostatní mediatypy podle očekávání spíše klesly. Největší propad o 16 procent registruje společnost Nielsen Admosphere u OOH, dvojciferně klesla i tištěná média, o 14 procent.  

Růst televize je ještě patrnější při samostatném pohledu na měsíc září, kdy vykazuje meziroční růst hodnoty reklamního prostoru ve výši 13 procent.

 

×

Aplikace Bolt vstupuje do Brna. „Zvýší konkurenci na trhu,“ ocenil radní

Starší článek

Designér Petr Novague se stal ambasadorem Porsche. A automobilce i přednáší

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více