Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | AMV BBDO
Akce

Příběhy dělohy ovládly Cresta Awards. Z agentur slaví BBDO a Serviceplan

Radana Čechová16. 10. 202025. 11. 2020

Světová reklamní soutěž Cresta Awards vyhlásila vítěze. Udělen byl rekordní počet cen: účastníci ze 41 zemí jich obdrží celkem 626, z toho osm Grand Prix.

Mezi mnoha oceněnými dominuje agentura AMV BBDO, přičemž čtyři Grand Prix dostala za kampaň #wombstories. Agentura tak se ctí navazuje na loňský úspěch kampaně Viva La Vulva.

Spoty Wombstories (Příběhy dělohy) pro značku Libresse režírovala vítězka Zlatého glóbu Nisha Ganatra. Hlavní dějová linka představuje osudy dvou žen: zatímco jedna touží po dítěti, ovšem zdravotní stav jí plány zásadním způsobem hatí, druhá se mateřství naopak snaží vyhnout. Na příkladech dalších osob jsou pak otevřena témata jako onemocnění endometriózou, menopauza či první menstruace. Reklama kombinuje záběry herců s grafickými animacemi, které přeneseně vykreslují stav dělohy dotyčné.

Dalšími držiteli Grand Prix jsou BETC Sao Paolo za firemní brožuru pro značku Puma, Heimat za design Voice of the Wall pro Cultural Heirs a Havas Madrid s kampaní Fieeld pro Santander Bank.

Nejvíce ocenění celkem nasbírala agentura Dentsu Tokyo (40), nejvyšší počt zlatých cen má pak Serviceplan z Mnichova (16). Mezi zeměmi vede Německo (79 cen), následuje USA (62) a Spojené arambské emiráty (57). Švédsko získalo 48 cena, Japonsko 47 a Velká Británie (46).

Agenturní sítí roku se stala BBDO Worldwide, agenturou roku AMV BBDO a nezávislou sítí roku je Serviceplan. Cena prezidenta poroty putovala do Dentsu. Speciální cenu poroty získaly kampaně Maurten Unofficial od Akestam Holst a Second Chance od Casanova McCann.

Kompletní výsledky jsou k dispozici zde.

×

VIDEO: „Ctíme zásady beskydských mlékařů,“ hlásá Mlékárna Kunín

Starší článek

Nápor zákazníku se vrací. Rohlík.cz omezil objednávky

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více