Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | AMV BBDO
Akce

Příběhy dělohy ovládly Cresta Awards. Z agentur slaví BBDO a Serviceplan

Radana Čechová16. 10. 202025. 11. 2020

Světová reklamní soutěž Cresta Awards vyhlásila vítěze. Udělen byl rekordní počet cen: účastníci ze 41 zemí jich obdrží celkem 626, z toho osm Grand Prix.

Mezi mnoha oceněnými dominuje agentura AMV BBDO, přičemž čtyři Grand Prix dostala za kampaň #wombstories. Agentura tak se ctí navazuje na loňský úspěch kampaně Viva La Vulva.

Spoty Wombstories (Příběhy dělohy) pro značku Libresse režírovala vítězka Zlatého glóbu Nisha Ganatra. Hlavní dějová linka představuje osudy dvou žen: zatímco jedna touží po dítěti, ovšem zdravotní stav jí plány zásadním způsobem hatí, druhá se mateřství naopak snaží vyhnout. Na příkladech dalších osob jsou pak otevřena témata jako onemocnění endometriózou, menopauza či první menstruace. Reklama kombinuje záběry herců s grafickými animacemi, které přeneseně vykreslují stav dělohy dotyčné.

Dalšími držiteli Grand Prix jsou BETC Sao Paolo za firemní brožuru pro značku Puma, Heimat za design Voice of the Wall pro Cultural Heirs a Havas Madrid s kampaní Fieeld pro Santander Bank.

Nejvíce ocenění celkem nasbírala agentura Dentsu Tokyo (40), nejvyšší počt zlatých cen má pak Serviceplan z Mnichova (16). Mezi zeměmi vede Německo (79 cen), následuje USA (62) a Spojené arambské emiráty (57). Švédsko získalo 48 cena, Japonsko 47 a Velká Británie (46).

Agenturní sítí roku se stala BBDO Worldwide, agenturou roku AMV BBDO a nezávislou sítí roku je Serviceplan. Cena prezidenta poroty putovala do Dentsu. Speciální cenu poroty získaly kampaně Maurten Unofficial od Akestam Holst a Second Chance od Casanova McCann.

Kompletní výsledky jsou k dispozici zde.

×

VIDEO: „Ctíme zásady beskydských mlékařů,“ hlásá Mlékárna Kunín

Starší článek

Nápor zákazníku se vrací. Rohlík.cz omezil objednávky

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více