Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Coca-Cola
Marketing

„Od snídaně až po večerní relax.“ Coca-Cola v Česku uvádí produkty Costa Coffee

Redakce MAM23. 10. 202025. 11. 2020

Společnost Coca-Cola uvádí produkty kavárenské značky Costa Coffee do běžného prodeje na český a slovenský trh – zatím to jsou obchody Rohlík, Košík a Makro, na Slovensku Tesco, Kraj a Metro. Společnost plánuje dostupnost produktů dále rozšiřovat i do dalších prodejních řetězců na obou trzích a celé portfolio si zákazníci mohou zakoupit i ve všech Costa Coffee kavárnách. Česká a Slovenská republika patří do první vlny 15 zemí, kde jsou produkty Costa Coffee v retailu k dostání, z celkem 28 plánovaných zemí.

Jednu z největších globálních akvizic v hodnotě 112 mld Kč dokončila společnost Coca-Cola v loňském roce. Po loňské lokální akvizici vody Natura se rozšířila portfolio o další kategorií. „Zařazením značky Costa Coffee do nabídky dále rozšiřujeme skvělé nápojové portfolio skupiny Coca-Cola a naplňujeme tak i naši dlouhodobou strategii provázet zákazníky 24 hodin 7 dní v týdnu – od snídaně až po večerní relax,“ vysvětluje Dan Timotin, generální ředitel Coca-Cola HBC pro ČR a SR, a dodává: „Chceme, aby byl prémiový kávový zážitek dostupný všem i v domácím prostředí, u ranního šálku nebo při práci z domova. Obzvláště v dnešní situaci je to velmi aktuální.“

„Bratry Costovy to stálo 112 pokusů, než přivedli na svět jedinečnou recepturu Mocha Italia a dodnes jsou při výrobě dodržována stejně přísná pravidla a vysoké standardy, které splňuje pouze 5 % všech vypěstovaných kávových zrn. Na celou produkci navíc dohlíží kávový mistr Gennaro Pelliccia, jehož jazyk je pojištěný na 10 milionů liber,“ říká Milan Baka, ředitel kávové divize Coca-Cola HBC pro ČR a SR.

Costa Coffee od roku 2010 mnohokrát vyhrála titul Nejlepšího evropského kavárenského řetězce, v rámci prestižní soutěže European Coffee Awards pořádané agenturou Allegra Strategies. Do ČR se značka dostala roku 2008, kdy byla otevřena první Costa Coffee kavárna v Praze. Tím se Česká republika zařadila mezi dalších 32 zemí světa, ve kterých je dnes celkem 3 820 kaváren, z toho 60 v Česku a na Slovensku (na Slovensku od roku 2019).

Firma hodlá podpořit vstup na trh komunikační kampaní. „V dnešní zrychlené době se i sebejednodušší denní aktivity mohou pokazit, pokud člověk nezačne den šálkem kvalitní kávy. A o tom je i naše nová kampaň Lepší začít s Costou, pomocí které chceme rozšířit řady Costa Lovers v České republice i na Slovensku,“ vysvětlila Kateřina Krčová, Brand manažerka z The Coca-Cola Company ČR a SR.

Coca-Cola nyní nabízí mletou kávu, zrnkovou kávu nebo kapsle kompatibilní s kávovary Nespresso.

×

TV Nova zdraží v roce 2021 reklamu o pět procent. „Očekáváme růst poptávky“

Starší článek

Česká televize prodlužuje do jara vysílání programu ČT3. Je pátá nejsledovanější

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více