Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Média

Nejprodávanějším deníkem zůstal Blesk. Meziročně však propadl o 20 %

Redakce MAM7. 10. 20207. 10. 2020

Přestože v meziročním srovnání klesla čísla Blesku o téměř 20 procent, zůstal i tak nejprodávanějším českým deníkem. Prodaný náklad jednotlivých titulů se v srpnu ve srovnání s červencem příliš neměnil. Vyplývá to z dat zveřejněných Kanceláří ověřování nákladu tisku ABC ČR.

Vliv koronavirové krize je zřejmý i na sprnových číslech. Oproti stejnému období loni jsou nižší průměrně o 15 procent. Nejvíce utrpěl Sport (-25 %), nejméně pak Deník (-11 %).

V meziměsíčním srovnání je celková hodnota prodaného nákladu takřka totožná. Nejvýrazněji si polepšil Sport (+6 %), pohoršily naopak Lidové noviny (-1,81 %).

Celkově nejprodávanějším deníkem zůstal Blesk (145 347) před MF Dnes (93 979) a Deníkem (87 110).

Prodaný náklad

Srpen 2020Červenec 2020Meziměsíční změna (v procentech)Srpen 2019Meziroční změna (v procentech)
Blesk145 367145583-0,15181 238-19,79
MF Dnes93 97994123-0,15108 820-13,64
Deník87 110867270,4497 909-11,03
Právo58 190579550,4165 733-11,48
Aha!36 648363120,9342 584-13,94
Lidové noviny25 39825867-1,8132 192-21,10
Hospodářské noviny27 151267681,4331 742-14,46
Sport22 456210606,6330 014-25,18
Celkem496 299494 3950,39590 232-15,91

×

Prymula porazil Babiše i Trumpa. Jak média pokryla nástup ministra do funkce?

Starší článek

První business konference zaměřená na rostlinné produkty proběhne 12. října

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více