

Nápor zákazníku se vrací. Rohlík.cz omezil objednávky
Online supermarket Rohlík v souvislosti s pandemií zavádí opatření, které omezí nákupy. Mají firmě pomoci během náporu objednávek obsloužit více zákazníků. Nově zákaznící mohou učinit pouze jeden nákup denně, a to maximálně o 35 položkách.
„Chápeme, že jsou tyto kroky omezující. Nemůžeme se však otáčet zády k lidem, kteří naše služby akutně potřebují. Ať už proto, že jim opatření zkomplikovala rodinný či pracovní život, nebo třeba proto, že se ze dne na den ocitli v karanténě a jsou odkázáni na pomoc zvenčí. Pevně věříme, že společně toto nelehké období zvládneme a pomůžeme co nejvíce lidem. A děkujeme zákazníkům za trpělivost a důvěru, kterou do nás každým dnem vkládají“, uvádí Petr Pavlík, CEO Rohlík.cz.
„Na navýšení kapacity Rohlíku pracujeme, ať už se jedná o posily na skladě nebo kurýry, rezervujeme si zboží u našich dodavatelů. A tou zásadní podporou bude otevření našeho dalšího skladu v Praze v Horních Počernicích v příštím týdnu,“ doplňuje Pavlík.
Od pátku 16. 10. bude možné objednávat maximálně 35 položek na nákup. A současně s tím bude možno provést pouze jednu objednávku na den na jednoho zákazníka. Každý den, v 10.00, ve 14.00 a v 17.00 hodin bude Rohlík otevírat další volné sloty pro objednávky zákazníků. Bezpečnostním opatřením je pak platba předem, platební kartou online. Výjimku mají senioři a ZTP stejně jako tomu bylo na jaře. Z preventivních důvodů byl také dočasně pozastaven zpětný odběr nákupních tašek. Pokud se zákazník nachází v karanténě, firma ho vyzývá k tomu, aby jí nevracel ani vratné obaly.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

