Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Manner
Marketing

Manner otevřel v Palladiu první velký obchod v Česku. „Tržby zatím nevypadají zle“

Irena Buřívalová27. 10. 202025. 11. 2020

První velká prodejna Manner v Česku otevřela minulý týden v pražském obchodním centru Palladium. Návštěvníci v ní naleznou veškeré zboží, které výrobce cukrovinek nabízí v Rakousku nebo Německu.  

Ačkoli je situace náročná, majitel Aldo Aleš Koláček neztrácí naději, že bude brzo lépe. „Já říkám, že vše zlé, je pro něco dobré. Alespoň bude náš personál mít větší klid na zapracování. Tržby zatím nevypadají zle, skalní fanoušci si k nám cestu nacházejí,“ říká Koláček, který doufá, že za čtrnáct dní už situace bude volnější i z pohledu vládních opatření. Zatím Manner pomáhá obchodu prodejem dárkových košů, které mohu firmy ke konci roku využít například jako pozornost pro své obchodní partnery.  

Majitel chce návštěvnost podpořit i spoty na rádiu Impuls, dvaceti světelnými obrazovkami nebo reklamou v lokálních printech. Koláček loni v listopadu otevřel testovací obchod v olomouckém nákupním centru Galerie Šantovka, pražský obchod má ale kompletní sortiment. Ke koupi zde budou nejen známé oplatky, ale i jogurty Mlékárny Valašského Meziříčí, likéry a vlastní merchendising společnosti, helmy, zavazadla, deštníky. Podobat se tak bude konceptu Tchiba. 

×

Soutěž Red Dot: Interbrand je agenturou roku 2020

Starší článek

Šéf marketingu Penamu Martin Dolský získal funkci i v United Bakeries

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více