Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Stojíme za Běloruskem
Marketing

Kampaň na podporu Běloruska poběží, dokud to bude třeba

Jakub Křešnička30. 10. 202025. 11. 2020

Vizuály zobrazující konkrétní lidi postihované autoritářským režimem Alexandra Lukašenka se na sociálních sítích a billboardech objevují díky iniciativě dobrovolníků. Další příběhy Bělorusů přibudou.

Za kampaní Stojíme za Běloruskem stojí stejnojmenné sdružení dobrovolníků. Kampaň se objevuje na sociálních sítích i na billboardech a za cíl si klade podpořit uspořádání nových voleb v zemi ovládané autoritářským režimem Alexandra Lukašenka. Ten se stále drží u moci od posledních voleb, které se konaly začátkem srpna. Podle řady expertů byly zmanipulované a jejich výsledek přisuzující vítězství dlouholetému prezidentovi země odmítla uznat mimo jiné i Evropská unie. Obyvatelé Běloruska od vyhlášení výsledků prakticky nepřetržitě masově protestují, Lukašenko odmítá odstoupit a podle posledních zpráv uzavírá hranice státu a demonstrantům vyhrožuje, že proti nim vyšle armádu.

„Jak dlouho bude kampaň aktivní, záleží na vývoji situace v Bělorusku,“ odpověděla na otázky MAM za tým Stojíme za Běloruskem Lucie Šíchová, výkonná koordinátorka iniciativy.

PSALI JSME
Napravení chaosu? Odborníci se bojí, že vláda utratí 50 milionů za vlastní promo

Vizuály kampaně upozorňují na příběhy konkrétních pronásledovaných Bělorusů a vznikají ve spolupráci se serverem belarusheroes.info. Zatím jsou tři verze plakátu a devět verzí pro sociální sítě. „V tuto chvíli připravujeme další big-boardové plochy po Praze i po Česku. Spolupracujeme s vybranými místy a institucemi, abychom byli schopni nabídnout tematicky jim blízké příběhy. Také plánujeme další online kampaň, jejímž cílem bude přiblížit příběhy Bělorusů v Česku,“ říká Lucie Šíchová.

Na projektu se začalo pracovat pár dní po velké demonstraci na podporu Běloruska, která proběhla 16. srpna na Staroměstském náměstí a sdružení ji pomáhalo organizovat. Původně byly grafikami obsazeny úvodní fotografie spřátelených skupin na sociálních sítích, čímž se iniciativa dostala do povědomí. „Projekt zatím financujeme z našich soukromých zdrojů a z darů dobrovolníků. Velice nás potěšil zájem dobrovolných dárců z řad Čechů i Bělorusů, kteří u nás žijí. Největším darem bylo přenechání billboardových ploch panem senátorem Václavem Láskou, kterému i tímto moc děkujeme,“ dodává Lucie Šíchová.

Za komplexním nápadem, obsahem i provedením kampaně stojí teprve devatenáctiletý student Ray Baseley, který se marketingu věnuje jako freelancer. Vedle projektu Stojíme za Běloruskem spolupracuje například také s iniciativou We Make Events Prague na podporu eventového a kulturního byznysu postiženého ekonomickou krizí či s Milionem chvilek pro demokracii. Stojíme za Běloruskem i Milion chvilek pro demokracii jsou součástí neformálního uskupení neziskových organizací na podporu Běloruska, mezi něž dále patří mimo jiné Amnesty International či Člověk v tísni.

×

„Testujeme nový koncept.“ Bonami má první prodejnu v nákupním centru

Starší článek

Novu porážíme několik dní v týdnu, říkají zástupci Media Clubu

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více