Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Stojíme za Běloruskem
Marketing

Kampaň na podporu Běloruska poběží, dokud to bude třeba

Jakub Křešnička30. 10. 202025. 11. 2020

Vizuály zobrazující konkrétní lidi postihované autoritářským režimem Alexandra Lukašenka se na sociálních sítích a billboardech objevují díky iniciativě dobrovolníků. Další příběhy Bělorusů přibudou.

Za kampaní Stojíme za Běloruskem stojí stejnojmenné sdružení dobrovolníků. Kampaň se objevuje na sociálních sítích i na billboardech a za cíl si klade podpořit uspořádání nových voleb v zemi ovládané autoritářským režimem Alexandra Lukašenka. Ten se stále drží u moci od posledních voleb, které se konaly začátkem srpna. Podle řady expertů byly zmanipulované a jejich výsledek přisuzující vítězství dlouholetému prezidentovi země odmítla uznat mimo jiné i Evropská unie. Obyvatelé Běloruska od vyhlášení výsledků prakticky nepřetržitě masově protestují, Lukašenko odmítá odstoupit a podle posledních zpráv uzavírá hranice státu a demonstrantům vyhrožuje, že proti nim vyšle armádu.

„Jak dlouho bude kampaň aktivní, záleží na vývoji situace v Bělorusku,“ odpověděla na otázky MAM za tým Stojíme za Běloruskem Lucie Šíchová, výkonná koordinátorka iniciativy.

PSALI JSME
Napravení chaosu? Odborníci se bojí, že vláda utratí 50 milionů za vlastní promo

Vizuály kampaně upozorňují na příběhy konkrétních pronásledovaných Bělorusů a vznikají ve spolupráci se serverem belarusheroes.info. Zatím jsou tři verze plakátu a devět verzí pro sociální sítě. „V tuto chvíli připravujeme další big-boardové plochy po Praze i po Česku. Spolupracujeme s vybranými místy a institucemi, abychom byli schopni nabídnout tematicky jim blízké příběhy. Také plánujeme další online kampaň, jejímž cílem bude přiblížit příběhy Bělorusů v Česku,“ říká Lucie Šíchová.

Na projektu se začalo pracovat pár dní po velké demonstraci na podporu Běloruska, která proběhla 16. srpna na Staroměstském náměstí a sdružení ji pomáhalo organizovat. Původně byly grafikami obsazeny úvodní fotografie spřátelených skupin na sociálních sítích, čímž se iniciativa dostala do povědomí. „Projekt zatím financujeme z našich soukromých zdrojů a z darů dobrovolníků. Velice nás potěšil zájem dobrovolných dárců z řad Čechů i Bělorusů, kteří u nás žijí. Největším darem bylo přenechání billboardových ploch panem senátorem Václavem Láskou, kterému i tímto moc děkujeme,“ dodává Lucie Šíchová.

Za komplexním nápadem, obsahem i provedením kampaně stojí teprve devatenáctiletý student Ray Baseley, který se marketingu věnuje jako freelancer. Vedle projektu Stojíme za Běloruskem spolupracuje například také s iniciativou We Make Events Prague na podporu eventového a kulturního byznysu postiženého ekonomickou krizí či s Milionem chvilek pro demokracii. Stojíme za Běloruskem i Milion chvilek pro demokracii jsou součástí neformálního uskupení neziskových organizací na podporu Běloruska, mezi něž dále patří mimo jiné Amnesty International či Člověk v tísni.

Zavřít reklamu

„Testujeme nový koncept.“ Bonami má první prodejnu v nákupním centru

Starší článek

Novu porážíme několik dní v týdnu, říkají zástupci Media Clubu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.