Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Herbadent
Marketing

Herbadent míří do obchodních center: formou pop-up prodejních míst

Irena Buřívalová2. 10. 202025. 11. 2020

Společnost Herbadent, která je známa svými bylinnými zubními pastami a nabízí například i medicinální sladová vína, roste ročně o desítky procent a přemýšlí o nových prodejních kanálech. Aktuálně se chystá formou pop-upové instalace, na níž se podílela společnost Beire, prodávat v pražském obchodním centru. Konkrétní lokalitu zatím nechce firma uvádět. Má se jednat o klasické prodejní místo, které nabídne nové prvky, jež firma využije i v novém showroomu v pražském Branickém pivovaru 

„Beru to tak, že tímto krokem posouváme Herbadent do další fáze. Rozhodně tím zvyšujeme hodnotu značky. O prodeje jako takové jde také, primárně je ale cílem ukázat fyzicky Herbadent v novém prodejním kanálu,“ říká Martin Hošek ředitel prodeje a marketingu v Herbadent. „Jsem přesvědčen, že současná digitalizace retailu je úplně v pořádku. Ještě přesvědčenější jsem ale o tom, že osobní kontakt se značkou bude mít stále své místo. A možná bude v čase ještě důležitější než nyní,“ napsal Hošek na LinkedIn.  

Značka Herbadent vznikla na pražském Smíchově v roce 1897. Zakládá si na tradici, bylinkách a osvědčených recepturách. Doposud ji bylo možné zakoupit jen v lékárnách, e-shopech, a v drogistických prodejnách DM.  

×

Marketingové oddělení Hyundai Motor Czech nově vede Marek Trešl

Starší článek

Kaufland spouští kulinářský miniseriál na TV Prima. I s Jaromírem Jágrem

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více