Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Footshop
Lidé

Footshop má nového provozního ředitele. Nastupuje Martin Katzer

Redakce MAM26. 10. 202025. 11. 2020

Footshop posiluje management. Na post provozního ředitele nastupuje Martin Katzer jako pravá ruka dosavadního CEO a zakladatele Petera Hajdučka, který se bude v rámci Footshopu – prodejce tenisek a módy – dále podílet na strategických rozhodnutích.

Martin Katzer bude jako Chief Operating Officer ve Footshopu odpovědný za každodenní provoz organizace. Pod svá křídla si kromě nové agendy zároveň bere i úkoly, které doposud řešil CEO Peter Hajduček. Na pozici, jež nebyla několik měsíců obsazena, v minulosti působil Peter Topor, který v červnu letošního roku přešel do společnosti Shoptet.

ČTĚTE TAKÉ
Footshop má nového provozního ředitele. Nastupuje Martin Katzer

„Footshop od původního studentského projektu vyrostl v profesionální a mezinárodní firmu. Jsem hrdý, že jsme to tak daleko dotáhli díky vášni, nadšení a učení se za jízdy. Zároveň cítím, že pro další rozvoj je nezbytné přinést do firmy více talentů a velmi zkušené manažery, od kterých se můžeme i my ostatní učit. Martin je zkušený profík s roky relevantních zkušeností. Věřím, že budeme perfektně fungovat v tandemu při řízení dalšího rozvoje firmy,“ komentuje změny Peter Hajduček, který bude i nadále ve své firmě aktivně působit, už ne však v takové míře jako v minulosti. Primárně se chce věnovat hlavně komunikaci s důležitými partnery a investory.

Martin Katzer přichází do Footshopu ze společnosti Eyelevel, kde v posledních čtyřech letech působil na obdobné pozici jako Global Operation Director a zodpovídal za oblasti logistiky, supply chain a strategického nákupu, kvality a IT. Předtím zastával post provozního ředitele ve společnosti E- Commerce Holding.

„Mým hlavním cílem ve Footshopu bude i nadále budovat hodnotu pro zákazníky, partnery, dodavatele, akcionáře a zaměstnance. Mojí vizí je, aby byl Footshop prvni volbou pro nákup premium sneakers, street fashion a lifestyle produktů v evropském regionu. V prvních měsících se budu věnovat primárně oblastem operational excellence a budování výkonných týmů, což považuji za základ pro akceleraci růstu v dalších letech. Plány jsou ambiciozni, máme skvělý tým a jdeme tvrdě pracovat a pořádně si tu jízdu užít,“ představuje své plány Martin Katzer

×

Jiří Devát se stává partnerem v IdeaSense. Působil v Microsoftu či ČSA

Starší článek

About You má první mužský „idol“ v Česku. Spolupracuje s Benem Cristovao

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více