Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Facebook zakázal reklamy odrazující od očkování. Zahajuje informační kampaň

Vojtěch Lhota15. 10. 202016. 10. 2020

Společnost Facebooku již nebude zveřejňovat reklamy, které odrazují od očkování. Sama chce naopak na jeho podporu zahájit informační kampaň. Uvedla to na svých internetových stránkách.

„Aktuální pandemie nás utvrdila ve významu prevence proti nemocem a ochrany zdraví,“ napsali zástupci Facebooku na vlastní web. „Existují kroky, které mohou přispět k tomu, aby lidé zůstali zdraví. Ty zahrnují i sezónní očkování proti chřipce.“

Přestože sociální síť již odmítala reklamy šířící dezinformace o očkování, až dosud byly povoleny reklamy vyjadřující nesouhlas, pokud neobsahovaly jednoznačně nepravdivá tvrzení. To se nyní mění.

ČTĚTE TAKÉ
KŘEŠNIČKA na dortu: Jestli by Evropě nebylo bez Facebooku lépe...

Smyslem úplného zákazu je přispět k ochraně veřejného zdraví, jež může vynechávání očkování proti chřipce ohrozit. Facebook zároveň zdůraznil, že jasně rozlišuje mezi placeným obsahem a obsahem vytvářeným lidmi. Nadále tak budou povoleny neplacené příspěvky zpochybňující vakcinaci.

Od začátku pandemie Facebook několikrát zpřísnil svá pravidla týkající se dezinformací spojených s covidem. V rámci této politiky odstranil i několik příspěvků prezidenta USA Donalda Trumpa či podpořil články odhalující fake news.

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zároveň tento týden odsouhlasil zákaz obsahu, který popírá nebo zkresluje fakta o holokaustu. Reagoval tak na statistiky potvrzující rostoucí trend antisemitského násilí.

×

CzechCrunch Jobs podpoří inzercí zdarma firmy hledající kolegy během pandemie

Starší článek

Ikea bude v Česku pronajímat nábytek. Zatím jen firmám

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202115. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více