Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Facebook zakázal reklamy odrazující od očkování. Zahajuje informační kampaň

Vojtěch Lhota15. 10. 202016. 10. 2020

Společnost Facebooku již nebude zveřejňovat reklamy, které odrazují od očkování. Sama chce naopak na jeho podporu zahájit informační kampaň. Uvedla to na svých internetových stránkách.

„Aktuální pandemie nás utvrdila ve významu prevence proti nemocem a ochrany zdraví,“ napsali zástupci Facebooku na vlastní web. „Existují kroky, které mohou přispět k tomu, aby lidé zůstali zdraví. Ty zahrnují i sezónní očkování proti chřipce.“

Přestože sociální síť již odmítala reklamy šířící dezinformace o očkování, až dosud byly povoleny reklamy vyjadřující nesouhlas, pokud neobsahovaly jednoznačně nepravdivá tvrzení. To se nyní mění.

ČTĚTE TAKÉ
KŘEŠNIČKA na dortu: Jestli by Evropě nebylo bez Facebooku lépe...

Smyslem úplného zákazu je přispět k ochraně veřejného zdraví, jež může vynechávání očkování proti chřipce ohrozit. Facebook zároveň zdůraznil, že jasně rozlišuje mezi placeným obsahem a obsahem vytvářeným lidmi. Nadále tak budou povoleny neplacené příspěvky zpochybňující vakcinaci.

Od začátku pandemie Facebook několikrát zpřísnil svá pravidla týkající se dezinformací spojených s covidem. V rámci této politiky odstranil i několik příspěvků prezidenta USA Donalda Trumpa či podpořil články odhalující fake news.

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zároveň tento týden odsouhlasil zákaz obsahu, který popírá nebo zkresluje fakta o holokaustu. Reagoval tak na statistiky potvrzující rostoucí trend antisemitského násilí.

Zavřít reklamu

CzechCrunch Jobs podpoří inzercí zdarma firmy hledající kolegy během pandemie

Starší článek

Ikea bude v Česku pronajímat nábytek. Zatím jen firmám

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Ageismus: tahle práce není pro starý

Firmy si zadělávají na velké problémy, když při náborech opomíjejí lidi středního věku. Generace 50+ pomáhá růstu byznysu, prospěje agenturám i marketingu.
4. 7. 20223. 7. 2022
Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.