Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pxhere.com
Marketing

Facebook zakázal reklamy odrazující od očkování. Zahajuje informační kampaň

Vojtěch Lhota15. 10. 202016. 10. 2020

Společnost Facebooku již nebude zveřejňovat reklamy, které odrazují od očkování. Sama chce naopak na jeho podporu zahájit informační kampaň. Uvedla to na svých internetových stránkách.

„Aktuální pandemie nás utvrdila ve významu prevence proti nemocem a ochrany zdraví,“ napsali zástupci Facebooku na vlastní web. „Existují kroky, které mohou přispět k tomu, aby lidé zůstali zdraví. Ty zahrnují i sezónní očkování proti chřipce.“

Přestože sociální síť již odmítala reklamy šířící dezinformace o očkování, až dosud byly povoleny reklamy vyjadřující nesouhlas, pokud neobsahovaly jednoznačně nepravdivá tvrzení. To se nyní mění.

ČTĚTE TAKÉ
KŘEŠNIČKA na dortu: Jestli by Evropě nebylo bez Facebooku lépe...

Smyslem úplného zákazu je přispět k ochraně veřejného zdraví, jež může vynechávání očkování proti chřipce ohrozit. Facebook zároveň zdůraznil, že jasně rozlišuje mezi placeným obsahem a obsahem vytvářeným lidmi. Nadále tak budou povoleny neplacené příspěvky zpochybňující vakcinaci.

Od začátku pandemie Facebook několikrát zpřísnil svá pravidla týkající se dezinformací spojených s covidem. V rámci této politiky odstranil i několik příspěvků prezidenta USA Donalda Trumpa či podpořil články odhalující fake news.

Zakladatel Facebooku Mark Zuckerberg zároveň tento týden odsouhlasil zákaz obsahu, který popírá nebo zkresluje fakta o holokaustu. Reagoval tak na statistiky potvrzující rostoucí trend antisemitského násilí.

×

CzechCrunch Jobs podpoří inzercí zdarma firmy hledající kolegy během pandemie

Starší článek

Ikea bude v Česku pronajímat nábytek. Zatím jen firmám

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se, jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202110. 4. 2021
Média

Etickou komisi Českého rozhlasu doplnili čtyři noví členové

Ve čtvrtek 8. dubna 2021 se na pozvání generálního ředitele Českého rozhlasu Reného Zavorala sešla Etická komise Českého rozhlasu doplněná o nové členy:…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více