Foto: Evropa 2

Evropa 2 spustila kampaň „Nalaď si“: propaguje své pořady a moderátory

26. 10. 2020 14:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Ležák Gambrinus 12 se představuje s kampaní „Zralci na chmelu“

Ze stínu desítky vystupuje ležák Gambrinusu s kampaní od agentury McCann Prague a spoty od Boogie Films.

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Rádio Evropa 2 představilo nový vizuál pro printovou kampaň, v které prezentuje jednotlivé pořady spolu s jejich moderátory.

V kampani se tak objevuje Ranní show s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým, Odpolední show se Zorkou Hejdovou, Tomášem Zástěrou a jeho mámou nebo Tři v jednom s trojící Nikol Štíbrovou, Veronikou Arichtevou a Martinou Pártlovou.

„V kampani představujeme pestrou škálu zábavných show, které na Evropě 2 vysíláme. Každá z nich je svá, což je zvýrazněno i odlišným barevným pojetím, a všechny dohromady dávají jedinečný mix, kterým je Evropa 2,“ říká marketingový ředitel Active Radio Pavel Renčín. V rámci kampaně vzniklo šest verzí, všechny se sloganem „Nalaď si“.

Vizuály byly připraveny interně, fotky moderátorů pocházejí od známého fotografa českých i zahraničních osobností Petra Kurečky. V printu poběží kampaň do začátku prosince. Firma ještě zvažuje využití dalších media typů.

Loni byla dle dat Radioprojektu Evropa 2 po rádiu Impuls a ČRo Radiožurnálu třetím nejposlouchanějším rozhlasovým médiem.

Foto: Evropa 2

Jak Kofola sedm let ladila novou identitu? Čtěte v MAM 12/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení