Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Škoda Auto
Marketing

Devět videí, desítky vizuálů. Škoda slaví výročí největší kampaní v dějinách

Redakce MAM22. 10. 202025. 11. 2020

Společnost Škoda Auto si po celý letošní rok připomíná významné výročí. Právě před 125 lety – 17. prosince 1895 – byly v Mladé Boleslavi položeny její základy. Tuto historickou událost orámovala nejen řadou prodejních akcí pro české motoristy, ale také prostřednictvím nejrozsáhlejší marketingové kampaně v jejích dějinách. Na kampani spolupracuje s agenturami Peppermint, Zaraguza, a PHD.

Celoroční komunikace výročí 125 let klade hlavní důraz na tradici a inovativnost značky. Ústředním nástrojem se stala videa ze série Jedno století nestačí, která vznikla pod taktovkou režiséra Jarka Plouhara a hlavními postavami v nich byli moderátor Petr Říbal a herečka Taňá Malíková.

ŠKODA AUTO je postupně zveřejňuje na svých sociálních platformách. Videí bude celkem 9, přičemž na ně navazuje komunikace v tisku a v online médiích. K tomuto účelu vzniklo 18 vizuálů vtipně popisujících inovativní milníky mladoboleslavské automobilky od výroby prvního kola až po současné úspěchy v motorsportu.

„Patříme k šesti nejstarším výrobcům automobilů na světě, máme tedy pádný důvod k ohlédnutí do minulosti,“ říká vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika Petr Janeba. „Významnou událost naší historie jsme se rozhodli připomenout řadou aktivit v reálném i digitálním světě, které jsme doprovodili masivní komunikační kampaní napříč všemi mediatypy. Jak ukazují ohlasy nejen na našich sociálních sítích, vedeme si v tomto ohledu velmi dobře. Z toho máme samozřejmě radost,“ dodává Petr Janeba.

Každý tiskový i onlinový vizuál dostává svůj vlastní prostor a je komunikován v návaznosti na právě zveřejněné video. Kampaň odstartovala v květnu a poběží do konce letošního roku. Klíčovým dnem je čtvrtek, který se stal dnem oslavy 125 let značky. Každý druhý čtvrtek se v deníku Metro postupně prezentuje všech 18 vizuálů. K tomu přistupují ad hoc tematické tituly (celostátní magazíny, týdeníky, měsíčníky či přílohy) dle zaměření daného vizuálu. Internet je pokryt aukčním programatickým nákupem s doprovodným cílením na uživatele z konkrétních kategorií dle vizuálů. Digitální komunikaci tohoto seriálu konzumuje měsíčně 2,2 milionu uživatelů, zatímco celkový zásah v tištěných médiích činí šest milionů čtenářů měsíčně.

Poštovní zmánky v přípravě

Kromě videí a na ně navazujících vizuálů se Škoda Auto vydala i cestou speciálních projektů. Ve spolupráci s redakcí magazínu Auto Dnes byla vytvořena 20stránková publikace Od erka po hybridní Octavii RS, věnující se historii společnosti . Ta vyšla 9. června jako součást deníku MF Dnes se zásahem 181 000 čtenářů, dalších 100 000 kusů bylo dodáno do dealerské sítě a 2 000 kusů putovalo do mladoboleslavského Škoda Muzea. V zářijovém, říjnovém a listopadovém vydání ženského časopisu Marie Claire vycházejí tři dvoustránkové advertorialy ve formě fotopříběhů historických vozů Škoda, za nimiž stojí fotograf Matúš Toth. V kooperaci s českou mutací magazínu Vogue zase vznikla působivá fashion story představující historické vozy Škoda v kombinaci s aktuálními módními trendy.

České zastoupení mladoboleslavské automobilky také připravilo účast některých ikonických modelů značky Škoda na historických rallye (1000 mil československých, Oldtimer Bohemia Rally 2020, South Bohemia Classic a ŠKODA Classic Tour). Do konce roku chystá také speciální limitovanou edici poštovních známek, na kterých budou nejvýraznější modely historie.

×

VIDEO: Tančící křečci hledají dárky. Dedoles spouští vánoční kampaň

Starší článek

Tvář Twitche pomůže zviditelnit streamery. Soutěž proběhne 1. listopadu

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více