Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Orion
Marketing

Čokoláda ke sledování televize. Orion zahajuje novou soutěžní kampaň

Redakce MAM7. 10. 202025. 11. 2020

V reakci na pandemii a rostoucí oblibu sledování televize přichází Orion se soutěžní kampaní o televizi značky Samsung. Součástí je krátký reklamní spot, intenzivní podpora v místě prodeje, propagace na internetových videoportálech a sociálních sítích i spolupráce s influencery. Spotřebitelé také mohou celý říjen soutěžit celkově o 62 televizí v Česku i na Slovensku. 

„Uvědomujeme si, že s přicházející zimou tráví lidé více času u televize. Tento trend nyní navíc podtrhuje situace spojená s koronavirem, kdy budou lidé ještě více času trávit sledováním televize či internetových platforem ve svých domovech. Navíc dle studií U&A Study víme, že nejlepší příležitostí pro konzumaci tabulkové čokolády je právě sledování televize. Proto jsme vytvořili novou podzimní kampaň, která reflektuje změnu chování spotřebitelů v tomto období, abychom sledování televize naším spotřebitelům ještě více zpříjemnili. Chceme tak akcentovat příležitost konzumace Orion tabulkové čokolády při sledování TV, která je pro dlouhé podzimní večery ideálním rodinným potěšením,“ popisuje Radomír Šlechta, senior brand manager značky Orion. 

Kampaň je podpořena především v místech prodeje, kde je kladen důraz na vizibilitu produktů značky Orion. Krátký reklamní spot je k vidění na YouTube a také na internetových portálech Nova, Prima a JOJ. V průběhu kampaně se na sociálních sítích do spolupráce zapojí také známí moderátoři a herečky se svými rodinami – v Česku Aneta Krejčíková, na Slovensku pak Milan Zimnýkoval a Monika Hilmerová. Kampaň je podpořena i skrze PR aktivity, jež jsou zajištěny agenturou Bison & Rose.

Soutěží se také o 62 televizí, z čehož 31 kusů Orion rozdá účastníkům v Česku a zbylých 31 na Slovensku. Pro zapojení do soutěže stačí zakoupit jakékoliv čokolády značky Orion alespoň za 69 Kč, uschovat si účtenku z nákupu, poslat soutěžní SMS zprávu, a pak už jen čekat na vyhlášení vítězů. Kampaň odstartovala 1.října, poběží celý měsíc a každý den bude v obou zemích vybrán jeden šťastný výherce nové televize. 

Podrobnosti kampaně

  • Klient: Orion
  • Nasazení: od 1. října
  • Obor: FMCG
  • Mediamix: TV, online, POS, social
  • Digitální vizuální koncept: Promoangel 
  • Spot: František Bumbálek 
  • Zvuk: Soundsquare 
  • Vizuální koncept v místě prodeje: František Bumbálek 
  • PR: Bison&Rose  

×

Agentura LCG New Media bude komunikovat za Ontex a severočeské Lázně Libverda

Starší článek

Kurzy.cz ukončily spolupráce s mediálními agenturami. Vsadí na přímou komunikaci

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň dál spolupracuje s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více