Foto: Orion

Čokoláda ke sledování televize. Orion zahajuje novou soutěžní kampaň

7. 10. 2020 14:10

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

V reakci na pandemii a rostoucí oblibu sledování televize přichází Orion se soutěžní kampaní o televizi značky Samsung. Součástí je krátký reklamní spot, intenzivní podpora v místě prodeje, propagace na internetových videoportálech a sociálních sítích i spolupráce s influencery. Spotřebitelé také mohou celý říjen soutěžit celkově o 62 televizí v Česku i na Slovensku. 

„Uvědomujeme si, že s přicházející zimou tráví lidé více času u televize. Tento trend nyní navíc podtrhuje situace spojená s koronavirem, kdy budou lidé ještě více času trávit sledováním televize či internetových platforem ve svých domovech. Navíc dle studií U&A Study víme, že nejlepší příležitostí pro konzumaci tabulkové čokolády je právě sledování televize. Proto jsme vytvořili novou podzimní kampaň, která reflektuje změnu chování spotřebitelů v tomto období, abychom sledování televize naším spotřebitelům ještě více zpříjemnili. Chceme tak akcentovat příležitost konzumace Orion tabulkové čokolády při sledování TV, která je pro dlouhé podzimní večery ideálním rodinným potěšením,“ popisuje Radomír Šlechta, senior brand manager značky Orion. 

Kampaň je podpořena především v místech prodeje, kde je kladen důraz na vizibilitu produktů značky Orion. Krátký reklamní spot je k vidění na YouTube a také na internetových portálech Nova, Prima a JOJ. V průběhu kampaně se na sociálních sítích do spolupráce zapojí také známí moderátoři a herečky se svými rodinami – v Česku Aneta Krejčíková, na Slovensku pak Milan Zimnýkoval a Monika Hilmerová. Kampaň je podpořena i skrze PR aktivity, jež jsou zajištěny agenturou Bison & Rose.

Soutěží se také o 62 televizí, z čehož 31 kusů Orion rozdá účastníkům v Česku a zbylých 31 na Slovensku. Pro zapojení do soutěže stačí zakoupit jakékoliv čokolády značky Orion alespoň za 69 Kč, uschovat si účtenku z nákupu, poslat soutěžní SMS zprávu, a pak už jen čekat na vyhlášení vítězů. Kampaň odstartovala 1.října, poběží celý měsíc a každý den bude v obou zemích vybrán jeden šťastný výherce nové televize. 

Podrobnosti kampaně

  • Klient: Orion
  • Nasazení: od 1. října
  • Obor: FMCG
  • Mediamix: TV, online, POS, social
  • Digitální vizuální koncept: Promoangel 
  • Spot: František Bumbálek 
  • Zvuk: Soundsquare 
  • Vizuální koncept v místě prodeje: František Bumbálek 
  • PR: Bison&Rose  

Foto: Orion

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.