Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká televize
Média

Česká televize prodlužuje do jara vysílání programu ČT3. Je pátá nejsledovanější

Redakce MAM23. 10. 202023. 10. 2020

V souvislosti s druhou vlnou pandemie koronaviru prodlužuje Česká televize vysílání programu ČT3. Ta cílí na nejohroženější skupinu obyvatel – starší lidi, kteří jsou nuceni zůstávat doma. Stanice navíc od 12. prosince rozšíří své vysílání. Nyní ji mohou diváci sledovat denně od devíti do 17.25 hodin, nově bude po 12. prosinci vysílat až do 22 hodin večer.

„Program ČT3 se ihned po spuštění dočkal mimořádně příznivé divácké odezvy, v rámci svého vysílacího času byl pátou nejsledovanější stanicí v Česku a ve skupině diváků starších pětašedesáti let dokonce třetí nejvyhledávanější. I nyní, po sedmi měsících vysílání, oslovuje týdně více než půl milionu diváků starších pětašedesáti let a společně s ČT art se jedná o nejlépe hodnocený kanál České televize,“ vysvětluje generální ředitel Petr Dvořák a dodává: „Stejně jako v případě návratu UčíTelky na obrazovky reagujeme na současnou situaci i v případě ČT3, a proto dokud nám to dovolí programové a finanční podmínky, budeme pokračovat ve vysílání, a to nejméně do března.“

Vysoké hodnocení v pořadí již sedmému českoteleviznímu kanálu vyjádřila i Rada seniorů ČR, která se vyslovila jednoznačně pro jeho další pokračování. Zařazením programu Česká televize dle rady posiluje úlohu média jakožto významné paměťové instituce.  

„V hlavním vysílacím čase bude na kanálu vysílání archivních filmů České televize, doplněné o programové okno nazvané ‚Zlatý fond zahraničních filmů a seriálů‘. V rámci něho budou uváděny série jako Haló, haló!, Jistě, pane ministře, Randall a Hopkirk a další. Rozšíření vysílacího času tak efektivně využívá reprízového potenciálu pořadů české i zahraniční produkce zapadajících do programového profilu ČT3,“ doplňuje programový ředitel České televize Milan Fridrich.

Programová skladba ČT3 na Vánoce

Program ČT3 již má připravenou i vánoční programovou nabídku. Diváci se mohou těšit na hudební komedii Světáci, povídkové Arabesky nebo na vánoční koncerty s Karlem Gottem či Helenou Vondráčkovou. Zároveň program v prosinci připomene výročí významných režisérů a umělců spojených s televizní a filmovou tvorbou. U příležitosti jubilejních devadesátin filmaře Františka Filipa odvysílá ČT3 snímky Ikarův pád, Tažní ptáci nebo komediální trilogie Podnájemníci a Dopis psaný španělsky. Dále uvede také Veselé příhody z natáčení a drama Počítaní oveček s Vlastimilem Brodským, jenž by letos oslavil sté narozeniny, i dvoudílnou adaptaci Babičky Boženy Němcové, která připomene nedožité devadesátiny režiséra a scenáristy Antonína Moskalyka.

Programová nabídka stanice ČT3 se opírá o výběr ze zlatého televizního fondu, který doplňuje zpravodajský obsah. Ve vysílání je každý den v poledne zpravodajský blok, sdílený s Jedničkou a zpravodajskou Čtyřiadvacítkou, nově jej od prosince doplní také hlavní relace Události, následovaná pořadem Branky, body, vteřiny.

×

„Od snídaně až po večerní relax.“ Coca-Cola v Česku uvádí produkty Costa Coffee

Starší článek

Time poprvé v historii odstranil logo z titulky. Nahradil ho výzvou „volte“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více