Foto: MAM

Bezobilný a bezobalový. Pet food kopíruje zdravé trendy v lidském světě

5. 10. 2020 14:10

— Mohlo by vás zajímat —

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.

Reklama
SDG

Odborníci hodnotí kreativní koncepty a trendy v segmentu Pet food.

Purina Beyond

USA

Purina pro svá bezobilná krmiva využívá v řetězci Maijer regálová čela. Stojan svou grafikou koresponduje s obaly, které však následně Purina redesignovala. Značka patří do skupiny Nestlé.

Anna Brůžková

⭐⭐

Brandingy regálů jsou stále častější formou POS a to zejména z důvodu ceny a jednoduchosti instalace. V tomto případě se jedná o klasický branding bočnic (pomocí desek či kartonu) a zvýraznění topperu regálu, přičemž police a konstrukce zůstávají v rámci vybavení prodejny. Design produktu Beyond je velmi zdařilý, koresponduje s obsahem krmiva a zapadá do konceptu značky. Zpracování POS je pro mne ale bez jakéhokoliv nápadu a kreativity.

Linda Petrová

⭐⭐⭐⭐

Když je to přírodní, dejte tam dřevo. V kombinaci s fontem vytváří příjemný dojem. A pokud se prvky z designu obalů propíší do grafiky bez otrockého opakování vizuálu z ATL, je výsledný efekt v retailu celkem svěží. Členění a navigace dohromady zákazníka dobře lákají.

Neznačkový stojan

USA

Příklad prodeje na váhu z amerického supermarketu. Patrně se jedná o neznačkové zboží jako například sušené uši, či podobné pochutiny, u kterých příliš nezáleží na výrobci.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐

Designér této podpory prodeje nejspíše nejvíce pamatoval na jednoduchost. V tomto případě je to možná až moc málo. Jednoduchý dřevěný altánek se slatwall funkčností v zádech ve mně absolutně neevokuje petfood. Nejen že slatwall je až zbytečný s ohledem na obsazení pouze horních řad, ani dřevěné sudy nejsou nijak poznačené. Z dálky bych rozhodně nepoznala, že jde o pochutiny pro psy. Je to škoda, protože nápad to byl nejspíš dobrý, ale bohužel nedotažený.

Linda Petrová

⭐⭐⭐

Bezobal i pro zvířata je trend a tady tvoří přírodní materiály hezký rámec k produktům, doplněno o hračky, „pod jednou stříškou“. V jednoduchosti je síla, jen by bylo dobré jednotlivá krmiva viditelně označit, aby bylo jasné, co je pro psy a co je pro kočky…, nebo jen pro psy?

Freshpet

USA

Značka má celý svůj koncept postavený na čerstvé potravě a na své Freshpet Fridge. V loňském roce původně americká společnost vstoupila na britský a kanadský trh.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐

Fresh food pro zvířata určitě na moderním trhu alespoň v Česku zatím chybí. Tento záměr hodnotím pozitivně. Přece jen takovéto „hotovky“ pro pejsky zákazníky určitě zaujmou. Reklama je (alespoň dle fotografií) taková střídmá, pouze v horní části lednice světelný topper. Volila bych trošku výraznější, nápaditější reklamu třeba s nějakou formou edukace pro lidi, kteří zatím své mazlíčky čerstvou stravou nekrmí. Obaly produktů vypadají opravdu vábivě a chutně.

Linda Petrová

⭐⭐

Pro mazlíčky jako pro lidi, to je styl miléniálů. Čerstvé krmení patří do ledničky, to dává smysl. Nicméně topper s tímto benefitem je nudný a při běžném pohybu zákazníka prodejnou nezaznamenatelný. A místo zbytečného namnožení loga na policích by byla fajn třeba navigace nebo vysvětlení základních benefitů.

Foto: MAM

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.