Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Extra

Bezobilný a bezobalový. Pet food kopíruje zdravé trendy v lidském světě

Irena Buřívalová5. 10. 202025. 11. 2020

Odborníci hodnotí kreativní koncepty a trendy v segmentu Pet food.

  • Anna Brůžková, Dago
  • Linda Petrová, Wellen

Purina Beyond

USA

Purina pro svá bezobilná krmiva využívá v řetězci Maijer regálová čela. Stojan svou grafikou koresponduje s obaly, které však následně Purina redesignovala. Značka patří do skupiny Nestlé.

Anna Brůžková

⭐⭐

Brandingy regálů jsou stále častější formou POS a to zejména z důvodu ceny a jednoduchosti instalace. V tomto případě se jedná o klasický branding bočnic (pomocí desek či kartonu) a zvýraznění topperu regálu, přičemž police a konstrukce zůstávají v rámci vybavení prodejny. Design produktu Beyond je velmi zdařilý, koresponduje s obsahem krmiva a zapadá do konceptu značky. Zpracování POS je pro mne ale bez jakéhokoliv nápadu a kreativity.

Linda Petrová

⭐⭐⭐⭐

Když je to přírodní, dejte tam dřevo. V kombinaci s fontem vytváří příjemný dojem. A pokud se prvky z designu obalů propíší do grafiky bez otrockého opakování vizuálu z ATL, je výsledný efekt v retailu celkem svěží. Členění a navigace dohromady zákazníka dobře lákají.

Neznačkový stojan

USA

Příklad prodeje na váhu z amerického supermarketu. Patrně se jedná o neznačkové zboží jako například sušené uši, či podobné pochutiny, u kterých příliš nezáleží na výrobci.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐

Designér této podpory prodeje nejspíše nejvíce pamatoval na jednoduchost. V tomto případě je to možná až moc málo. Jednoduchý dřevěný altánek se slatwall funkčností v zádech ve mně absolutně neevokuje petfood. Nejen že slatwall je až zbytečný s ohledem na obsazení pouze horních řad, ani dřevěné sudy nejsou nijak poznačené. Z dálky bych rozhodně nepoznala, že jde o pochutiny pro psy. Je to škoda, protože nápad to byl nejspíš dobrý, ale bohužel nedotažený.

Linda Petrová

⭐⭐⭐

Bezobal i pro zvířata je trend a tady tvoří přírodní materiály hezký rámec k produktům, doplněno o hračky, „pod jednou stříškou“. V jednoduchosti je síla, jen by bylo dobré jednotlivá krmiva viditelně označit, aby bylo jasné, co je pro psy a co je pro kočky…, nebo jen pro psy?

Freshpet

USA

Značka má celý svůj koncept postavený na čerstvé potravě a na své Freshpet Fridge. V loňském roce původně americká společnost vstoupila na britský a kanadský trh.

Anna Brůžková

⭐⭐⭐

Fresh food pro zvířata určitě na moderním trhu alespoň v Česku zatím chybí. Tento záměr hodnotím pozitivně. Přece jen takovéto „hotovky“ pro pejsky zákazníky určitě zaujmou. Reklama je (alespoň dle fotografií) taková střídmá, pouze v horní části lednice světelný topper. Volila bych trošku výraznější, nápaditější reklamu třeba s nějakou formou edukace pro lidi, kteří zatím své mazlíčky čerstvou stravou nekrmí. Obaly produktů vypadají opravdu vábivě a chutně.

Linda Petrová

⭐⭐

Pro mazlíčky jako pro lidi, to je styl miléniálů. Čerstvé krmení patří do ledničky, to dává smysl. Nicméně topper s tímto benefitem je nudný a při běžném pohybu zákazníka prodejnou nezaznamenatelný. A místo zbytečného namnožení loga na policích by byla fajn třeba navigace nebo vysvětlení základních benefitů.

×

VIDEO: „Provázeni úspěchem.“ Generali Česká pojišťovna do spotů obsadila klienty

Starší článek

VIDEO: „Nekonečný svět zábavy.“ Sazka spouští imageovou kampaň

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více