

„Babišův“ Astratex expanduje na Ukrajinu. Plánuje online kampaň
E-shop se spodním prádlem a plavkami Astratex expanduje na Ukrajinu. Firma, která spadá do svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše, působí v současnosti v devíti zemích a její tržby se blíží 800 milionům Kč.
Při vstupu na ukrajinský trh chce společnost využít placené kampaně přes sociální sítě a na google, e-mailing, display reklamu a následný remarketing.
„Naší výhodou je, že Astratex na tomto trhu již v minulosti působil, a proto na Ukrajině disponuje relativně velkou základnou zákaznic a zákazníků, na které se může marketingově zaměřit,“ říká marketingový ředitel firmy Karol Guláš.
Astratex v současnosti realizuje kolem 55 procent tržeb v ČR a zbytek v zahraničí. Druhým největším trhem je Slovensko následované Rumunskem a dále Polsko a Maďarsko.
Po poklesu prodejů v březnu a dubnu způsobeném koronavirovou epidemií zaznamenává společnost podle svých slov stabilní růst tržeb. V září byl meziroční nárůst 50 procent. V průběhu krize se proměnila skladba prodaného sortimentu: Astratex zaznamenal velký nárůst ve sportovních segmentu a v domácím oblečení, pokles naopak v segmentu plavek. Ten byl ale na konci září ve srovnání s loňským rokem pouze pětiprocentní.
Astratex funguje od roku 2000, o pět let později se firma začala věnovat výhradně prodeji přes internet. Většinu sortimentu tvoří dámské spodní prádlo a plavky, ale i pánský sortiment, sportovní prádlo a prodává také ložní prádlo. Vlastníkem Astratexu je od roku 2018 fond soukromého kapitálu Hartenberg ze svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše.
Podobné zprávy


Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie


Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia


Billu Česká republika řídí Liam Casey

