Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Astratex
Marketing

„Babišův“ Astratex expanduje na Ukrajinu. Plánuje online kampaň

Redakce MAM14. 10. 202025. 11. 2020

E-shop se spodním prádlem a plavkami Astratex expanduje na Ukrajinu. Firma, která spadá do svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše, působí v současnosti v devíti zemích a její tržby se blíží 800 milionům Kč.

Při vstupu na ukrajinský trh chce společnost využít placené kampaně přes sociální sítě a na google, e-mailing, display reklamu a následný remarketing.

„Naší výhodou je, že Astratex na tomto trhu již v minulosti působil, a proto na Ukrajině disponuje relativně velkou základnou zákaznic a zákazníků, na které se může marketingově zaměřit,“ říká marketingový ředitel firmy Karol Guláš.

Astratex v současnosti realizuje kolem 55 procent tržeb v ČR a zbytek v zahraničí. Druhým největším trhem je Slovensko následované Rumunskem a dále Polsko a Maďarsko.

Po poklesu prodejů v březnu a dubnu způsobeném koronavirovou epidemií zaznamenává společnost podle svých slov stabilní růst tržeb. V září byl meziroční nárůst 50 procent. V průběhu krize se proměnila skladba prodaného sortimentu: Astratex zaznamenal velký nárůst ve sportovních segmentu a v domácím oblečení, pokles naopak v segmentu plavek. Ten byl ale na konci září ve srovnání s loňským rokem pouze pětiprocentní.

Astratex funguje od roku 2000, o pět let později se firma začala věnovat výhradně prodeji přes internet. Většinu sortimentu tvoří dámské spodní prádlo a plavky, ale i pánský sortiment, sportovní prádlo a prodává také ložní prádlo. Vlastníkem Astratexu je od roku 2018 fond soukromého kapitálu Hartenberg ze svěřeneckého fondu premiéra Andreje Babiše.

×

ČSOB mění reklamní agenturu. Výběrové řízení vyhrála Zaraguza CZ

Starší článek

Komunikaci Etnetera Group nově vede Rita Gabrielová. Dříve působila v Globusu

Novější článek

Podobné zprávy

Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více