Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Asociace společenské odpovědnosti
Marketing

Zájem o uvítací balíčky pro zaměstnance roste. Vede kacelářská klasika

Jakub Křešnička2. 9. 20202. 9. 2020

Od ekonomické krize v minulém desetiletí některé společnosti od nakupování dárků upustily a buď lidem věnují vlastní produkty, nebo své služby a benefity typu školení či příspěvku na posilovnu. Jiné ale nakupují dary k významným událostem ve firmě a více se zajímají i o takzvané startovací balíčky pro nastupující zaměstnance.

Například též technologická společnost Cleverlance při stěhování do nových kanceláří v Brně v roce 2018 obdarovala zaměstnance setem s kancelářskými potřebami i tričkem s vtipným nápisem.

„Poptávka po uvítacích balíčcích v Česku rapidně roste. Firmy si uvědomují, že zaměstnanci jsou pro ně nepostradatelní. Nejčastěji vybírají sety produktů, které si pak samy kompletují,“ uvádí za společnost Reda její marketingový koordinátor Martin Vejmola.

Martin Vejmola, Reda

V balíčku pro zaměstnance se nejčastěji dá najít klasika, jako jsou poznámkové bloky či zápisníky, psací potřeby, hrnečky, lanyardy, stejně jako firemní trička a další oblečení. Velké firmy a startupy pak volí i netradiční sortiment zahrnující elektroniku, batohy či předměty pro sport.

Přednost mají věci, u nichž je znát důraz na design i užitnou hodnotu. „Důležité je i balení balíčku, které musí zaujmout a zaměstnance potěšit,“ upozorňuje Marek Pivka ze společnosti Reklama centrum.

Dárky se přizpůsobují i pozici zaměstnance. Manažerovi se hodí něco jiného než člověku z výroby. „Jeden klient opakovaně nakoupil pracovní kalhoty, džíny od značky Dickies, zaměstnanci je prý nosí i mimo práci ve svém volném čase,“ tvrdí Petra Komárková, jednatelka společnosti L-Shop-Team. To je ostatně jeden z prospěšných efektů dárků. Pokud je lidé používají i mimo práci, stávají se chodící reklamou na svého zaměstnavatele.

Petra Komárková, L-Shop-Team

Je ale třeba myslet i na to, aby firemní logo nepůsobilo jako pěst na oko. Ve skladbě i designu darů pro zaměstnance by se zároveň měla odrážet filozofie firmy, s níž se zaměstnanci ztotožňují. „Ideální balíček je takový, na němž je znát, že si s ním někdo dal práci. S klienty probíráme vše od rozpočtu až po firemní kulturu, to vše s výběrem a kreativitou pomůže,“ shrnuje Karolína Čermáková ředitelka Bontonfilm Promotions.

S nástupem září už také mnoho firem začíná řešit vánoční dárky pro zaměstnance a klienty. Trendem posledních let jsou potravinové sety či předměty odkazující na vánoční a novoroční tradice. Zadavatelé stále více oceňují i servis, kdy jim například prodejci reklamních předmětů vyrobí online katalog na míru, zajistí kompletaci i adresnou rozesílku. „Pro klienty jsme připravili na našem e-shopu online konfigurátor dárkových balíčků — sestavit si je budou moci od výběru produktů, velikosti balíčku, jeho balení až po personalizaci včetně vlastního věnování,“ uvádí Vejmola z Redy.

×

Šéfem české Coca-Coly HBC se stal Timotin. „Těším se na novou kulturu i lidi,“ říká

Starší článek

Český florbal má nového generálního sponzora. S Livesportem podepsal na 5 let

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Budějovický Budvar si na média vybral Publicis Groupe

Pivovar Budějovický Budvar si v tendru na mediální agenturu vybral Publicis Groupe. Komunikační skupina pro jihočeský pivovar nově zajišťuje nákup a…
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

Dvacet reklam, které zaručeně fungují

Nová studie Kantaru odhaluje důvody úspěchu nejlepších reklam roku. Vede Heineken, do top dvacítky se probojoval i slovenský Kozel.
14. 4. 202114. 4. 2021
Marketing

DATA: Letáky jsou zpět. A nabobtnaly

Letákový průmysl zažívá, po útlumu v loňském roce, opět rozmach. V mnoha ukazatelích se podle statistik, o které se s MAM podělil server Kupi.cz, největší…
14. 4. 202114. 4. 2021
Lidé

Bývalý ekonomický novinář Leoš Rousek nastupuje do PPF jako mluvčí

Novým mluvčím skupiny PPF se stal Leoš Rousek. Kromě komunikace s médii bude mít na starost rozvoj investorské a byznysové komunikace PPF.
14. 4. 202114. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více