Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Rohlík.cz
Marketing

Rohlík využil v kampani služby Premium zaměstnance. „Kvůli autenticitě“

Redakce MAM22. 9. 202026. 11. 2020

Rohlík.cz v nové kampani propagující službu Premium znovu představuje tváře svých zaměstnanců.

Služba Premium umožňuje zákazníkům Rohlík.cz provést nákup s garantovaným rychlým doručením, a to i v období Vánoc. Kromě řady dalších výhod mají členové klubu také slevu na řadu produktů společnosti Bez kompromisů.

Při tvorbě kampaně vsadil internetový obchod s potravinami na své zaměstnance. „Kvůli větší autenticitě a ztotožněním se značkou,“ uvedla firma.

V prostředí „snídaně do postele“ vystupuje project manažerka Kamila Frolíková. U večeře doma s rodinou figuruje specialista nákupu Michal Perlík či tisková mluvčí Zdeňka Svoboda s dcerami. Na domácí party s přáteli pak dorazili brand manažerka Kristýna Halouzková, senior brand manažerka Martina Melicherová, grafik senior Ondřej Košatka či head of international expansion Ladislav Bárta.

Kampaň probíhá na vlastních kanálech společnosti – na webu a sociálních sítích (Facebooku a Instagramu) či v printu. Fotografem byl Luboš Wišniewski, produkční Kristýna Halouzková.

„Premium je klub pro chytré lidi a milovníky skvělých chutí, kteří ví, že důležitejší než sbírat body na pánve, je užívat si kvalitní jídlo a život. Je tu pro všechny, kteří umí se svým časem i penězi smysluplně nakládat. Jednoduše je to zhmotnění naší esence pomáhat lidem jíst a žít lépe,“ představuje v tiskové zprávě nový klub Tomáš Čupr, zakladatel Rohlik.cz.

Zaměstnanci firmy vystoupili i v předchozích kampaních. Například u vlastní značky Bez kompromisů „dávají hlavu na špalek“ na vizuálech přímo nákupčí, kteří odpovídají za jednotlivé kategorie produktů, včetně zakladatele Čupra.

×

Henkel uvádí na český trh značku Lysoform. Tvoří produkty proti virům

Starší článek

Bakalova Economia přispěje miliony maďarskému webu. „Musíme stát při sobě“

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více