Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Marketing

Reklama v televizích a rádiích v srpnu rostla. Propadla venkovní inzerce

Redakce MAM18. 9. 202026. 11. 2020

Hodnota reklamy v televizi a rozhlasu v průběhu srpna meziročně rostla. Klesala naopak v případě tisku a outdoorové reklamy. Vyplývá to z monitoringu ceníkových hodnot reklamního prostoru společnosti Nielsen Admosphere.

Investice do televizní reklamy v srpnu vzrostly o 14 % ve srovnání se stejným obdobím loni. V případě reklamy byl nárůst 7%. Pokles zaznamenaly tisk (6 %) a oudoorové reklamy (14 %).

Údaje za prvních osm měsíců roku ale stále ještě vykazují dopady pandemie koronaviru, která do světa reklamy citelně zasáhla. Během tohoto časového období rostla jedině televize, která meziročně přidala pět procenta. Ostatní kanály vykazovaly dvouciferný pokles. Obdobně vypadala situace i v červenci a červnu.

Nejhůře dopadla v prvních osmi měsících roku venkovní reklama, v jejím případě se hodnota inzerce meziročně propadla o 19 procent na necelé 2,8 miliardy korun.

×

Jágr a Kaufland hledají legendu. Řetězec se stal partnerem para týmu ČR

Starší článek

Ceny SDGs znají vítěze. Které projekty nejlépe plnily cíle udržitelného rozvoje?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202119. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil …

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021
Marketing

Bonami v roce 2020 navýšilo tržby o půl miliardy korun. Zisk …

Online platforma pro prodej nábytku, dekorací a módních doplňků Bonami i přes pandemii hlásí úspěšný rok 2020. V roce 2021 plánuje další…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více