Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pixabay.com
Marketing

Reklama v televizích a rádiích v srpnu rostla. Propadla venkovní inzerce

Redakce MAM18. 9. 202026. 11. 2020

Hodnota reklamy v televizi a rozhlasu v průběhu srpna meziročně rostla. Klesala naopak v případě tisku a outdoorové reklamy. Vyplývá to z monitoringu ceníkových hodnot reklamního prostoru společnosti Nielsen Admosphere.

Investice do televizní reklamy v srpnu vzrostly o 14 % ve srovnání se stejným obdobím loni. V případě reklamy byl nárůst 7%. Pokles zaznamenaly tisk (6 %) a oudoorové reklamy (14 %).

Údaje za prvních osm měsíců roku ale stále ještě vykazují dopady pandemie koronaviru, která do světa reklamy citelně zasáhla. Během tohoto časového období rostla jedině televize, která meziročně přidala pět procenta. Ostatní kanály vykazovaly dvouciferný pokles. Obdobně vypadala situace i v červenci a červnu.

Nejhůře dopadla v prvních osmi měsících roku venkovní reklama, v jejím případě se hodnota inzerce meziročně propadla o 19 procent na necelé 2,8 miliardy korun.

×

Jágr a Kaufland hledají legendu. Řetězec se stal partnerem para týmu ČR

Starší článek

Ceny SDGs znají vítěze. Které projekty nejlépe plnily cíle udržitelného rozvoje?

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Zájem o hry na vzestupu. Jak jej využít?

Tuzemská herní vývojářská studia mají za sebou rekordní rok. Za pandemie lidé hledající zábavu hrají více, jaké příležitosti to inzerentům i tvůrcům nabízí?
11. 4. 202111. 4. 2021
Média

Měření sledovanosti se musí změnit, shodují se manažeři. Domluví se? Jak?

Jak si čtenáři tištěného MAM č. 14 mohli přečíst už v úterý 6. dubna, většina oslovených televizních manažerek a manažerů očekává změny na poli…
10. 4. 202110. 4. 2021
Marketing

Bez jasné online strategie se necháváte smýkat chaosem

Význam online aktivit pro firmy dramaticky roste a zapojení do internetového světa může být otázkou přežití. Bohužel s překotným růstem bývají spojené i…
10. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

V marketingu se více soustředíme na značku

Nové kampani Staropramenu přezdívají v pivovarech Hrdinové. „Reprezentovat je pro nás nejvíc,“ shrnuje její koncept David Šeberle.
10. 4. 202111. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Dita Stejskalová vede též marketing pro VMLY&R
Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více