Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: HoloMotion Media
Marketing

Red Bull představil holografickou kampaň: s pilotem Flying Bulls

Redakce MAM10. 9. 202026. 11. 2020

„Zaleť si pro životní zážitek!“ je hlavní claim soutěžní kampaně, kterou Red Bull společně s HoloMotion Media, provozovatelem inzertní sítě 3D holografických panelů HLV, vytvořil. Kampaň běží v HLV inzertní síti po celé Praze včetně nově umístěného v holešovickém showroomu Alzy. Lidé ji mohou vidět také v supermarketu Albert v pražském Europarku, Delia potravinách v Bratislavě a také na čerpací stanici MOL v Rozvadově.

Celkově je dvouměsíční kampaň Red Bullu aktivní na 21 holografických plochách s denním zásahem přes 170 tisíc lidí.

Na kreativním zpracování pracoval Brand Manager Red Bull Pavel Chyška s týmem HoloMotion v čele s CEO Dominikem Peršlem, Art Directorem Pavlem Trávníčkem a kameramanem Martinem Kubalcem. Grafický vizuál zahrnuje animace 3D modelu letadla Flying Bulls společně s hologramem letce Jana Tvrdíka, který patří také mezi elitní vojenské letce české Armády a chrání vzdušná prostor země v kokpitu nadzvukových strojů JAS-39 Gripen.

„Spolupráce s Red Bull byla pro HoloMotion výzva, kterou jsme chtěli od začátku přetavit do perfektně odvedené práce na všech frontách a musím uznat, že se nám to povedlo. Vizuál z naší dílny kombinuje reálné záběry pilota s 3D modelem letadla a na holografickém panelu vypadá skvěle,“ komentuje aktuální kampaň v Praze a Bratislavě Dominik Peršl, spoluzakladatel a ředitel HoloMotion Media.

×

Lionel Messi se stal tváří OrCam Technologies. Podporuje zrakově postižené

Starší článek

Zlatý středník: nejlepší agenturou zvolili Fleishman–Hillard

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Česká televize spustí novou zpravodajskou relaci: poběží na programu ČT3

Každé všední dopoledne s tím nejdůležitějším z aktuálního dění ze světa i ze zahraničí. To je nová relace nazvaná Zprávy ČT3, která doplní…
28. 1. 202128. 1. 2021
Marketing

Vláda vybírá ze čtyř kreativních návrhů k očkovací kampani

Úřad vlády v polovině ledna přímo oslovil pět českých agentur, aby přišly s kreativními koncepcemi k očkovací kampani. Lhůta pro přihlášení tento týden…
28. 1. 202128. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
28. 1. 202128. 1. 2021
Média

SERIÁL O TV: Sledovanost a trendy v chování televizních diváků

Ve druhém díle seriálu o vývoji TV trhu během uplynulých deseti let se zaměříme na televizní sledovanost. Přiblížíme, jak televizi sledují mladší…
28. 1. 202128. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Téma bydlení bude v ČSOB komunikovat Andrea Vokálová
Novým generálním ředitelem Sazky bude Aleš Veselý, dosud vedl marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více