Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: A 11
Lidé

Obchodním ředitelem vydavatelství A 11 se stal David Korn. Přichází z Mladé fronty

Redakce MAM16. 9. 202026. 11. 2020

A 11, vydavatelství lokálního a odborného tisku, mění organizační strukturu a posiluje obchodní tým. Novým obchodním ředitelem se stává David Korn, na pozici ředitele inzerce pak nastupuje Jan Šátava.

„Ve vydavatelství A 11 vidím obrovskou příležitost, jak zúročit letité zkušenosti z předchozí praxe. Dostal jsem prostor pro vytvoření nových projektů, které na trhu doposud chybí. Velký potenciál zároveň spatřuji v kombinaci prémiového segmentu a lokálního tisku. S Alešem Zavoralem jsme se shodli na potřebě vyjít vstříc B2B klientům a jejich stále se zvyšující potřebě efektivní a kvalitní komunikace,“ doplnil David Korn s tím, že jeho úkolem bude i vybudování silného obchodního týmu.

ČTĚTE TAKÉ
Vydavatelství A 11 přebírá Podbrdské noviny. Lidé je budou mít zdarma

David Korn působí v médiích přes 15 let, poslední tři roky jako obchodní ředitel vydavatelství Mladá fronta, předtím v témže vydavatelství pracoval přes čtyři roky na pozici obchodního ředitele Divize Euro E15. Jan Šátava pracoval poslední dva roky ve společnosti Kyocera na pozici Regional Key Account Manager, předtím strávil pět let ve vydavatelství Czech News Center na pozici Team Leader pro noviny Blesk a Aha!.

Obchodní oddělení vydavatelství A 11 v těchto dnech doplňují také Pavel Lejhanec z Mladé fronty a David Janoušek a Antonín Přibyl z Czech News Center.

×

Esportový tým Liquid otevírá tréninkové centrum. „Vyvrcholení našeho úsilí“

Starší článek

Miton posiluje sekci duševního zdraví. Investuje do Terap.io a spouští fond

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20215. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více