Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | T-Mobile
Akce

VIDEO: Reklama desetiletí. Cenu slaví T-Mobile s Trojanem v hlavní roli

Redakce MAM23. 9. 202026. 11. 2020

Na soutěži ADC Czech Creative Awards 2020 byla vyhlášena cena čtenářů Aktuálně.cz za nejlepší reklamu poslední dekády. Tou se na základě veřejnoho hlasování stal spot „Ranvej duel“ od agentury Saatchi & Saatchi pro T-Mobile.

Spot z roku 2017 z produkce Boogie Films patří do série s hercem Ivanem Trojanem v hlavní roli. Kampaň zvítězila v konkurenci prací, které během posledních deseti ročníků získaly nejvyšší ocenění v kategorii TV/Cinema soutěže Czech Creative Awards (dříve Louskáček), kterou pravidelně vyhlašuje Art Directors Club Czech Republic.

„Máme z ocenění obrovskou radost. Je to divácká a čtenářská cena, takže odráží přesně naši filosofii: my totiž tvoříme reklamy pro lidi, pro zákazníky a ne pro odborné poroty reklamních festivalů. Beru to tak, že diváci hlasovali nejen za ‚Ranvej duel’, ale za naši dlouholetou sérii s Ivanem Trojanem, ať už byl pilot, učitel nebo kosmonaut. Naším dlouhodobým cílem je dělat vtipné reklamy, které si lidé pamatují i několik let a můžete se na ně podívat i s odstupem času. Jsme prostě v reklamním světě ‚jinej gang’, kdybych mohl citovat další z našich kampaní,“ komentuje získané ocenění Ondřej Hübl, kreativní ředitel Saatchi & Saatchi. 

Ranvej duel zvítězil v poli nominovaných prací výrazným rozdílem a ukázal, že publikum na populární sérii rozhodně nezapomnělo. S odstupem na celkovém druhém místě skončila divoká karta za letošní rok – na cenu ADC Czech Creative Awards 2020 teprve nominovaná práce Breaking the Silence od agentury VMLY&R pro organizaci Post Bellum. Na velmi těsném třetím místě se pak umístila zahraničními cenami ověnčená práce Nikdy nevystřelená kulka, kterou v roce 2013 pro Český helsinský výbor připravila agentura Havas.

„Celkem v anketě hlasovalo téměř 4500 čtenářů, takže cena má rozhodně svoji váhu. Z výsledku je vidět, že typickou českou reklamu založenou na humoru spotřebitel vnímá, má rád a pamatuje si ji i po letech,“ dodává k tomu David Suda, předseda ADC Czech Republic.

Cenu čtenářů Aktuálně.cz si autoři slavnostně převezmou v rámci slavnostního udílení ADC Czech Creative Awards 2020 – ceremoniál vzhledem k opatřením proti šíření koronaviru proběhne netradičně online, přesný termín bude zveřejněn v nejbližší době.

×

Porsche závodí na Marsu či na Měsíci. Přenesla ho tam česká značka Automobilist

Starší článek

VIDEO: „To bylo za pět dvanáct, co?“ Moneta propaguje úvěr živnostníkům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

CSR ve firmách je trendem

Některé firmy v posledních letech kladou zvýšený důraz na aktivity spojené se společenskou odpovědností a dělají dobře. Svědčí o tom výsledky 11. ročníku…
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Svaz obchodu a cestovního ruchu spustil kampaň proti potravinovým kvótám

Svaz obchodu a cestovního ruchu ČR (SOCR) spouští kampaň proti zákonu k povinným kvótám na české potraviny. Úvahy o jejich zavedení se objevují už několik…
8. 4. 20218. 4. 2021
Lidé

Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

V roli head of group communications bude řídit komunikaci skupiny na patnácti trzích. Do firmy přichází po čtyřech letech v Deloitte, kde byl zodpovědný za PR.
8. 4. 20218. 4. 2021
Marketing

Philip Morris lidem ukáže interaktivní „laboratoř“

Před Průmyslovým palácem na pražském Výstavišti otevře 10. dubna společnost v rámci iniciativy Svět bez kouře prostor, v němž porovnává klasické cigarety s…
8. 4. 20218. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Marketing Packety v regionu střední a východní Evropy řídí Barbora Langer
Zlata Ulrichová přešla z Rohlik.cz do Billy, povede strategický marketing

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více