Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Youtube.com | T-Mobile
Akce

VIDEO: Reklama desetiletí. Cenu slaví T-Mobile s Trojanem v hlavní roli

Redakce MAM23. 9. 202026. 11. 2020

Na soutěži ADC Czech Creative Awards 2020 byla vyhlášena cena čtenářů Aktuálně.cz za nejlepší reklamu poslední dekády. Tou se na základě veřejnoho hlasování stal spot „Ranvej duel“ od agentury Saatchi & Saatchi pro T-Mobile.

Spot z roku 2017 z produkce Boogie Films patří do série s hercem Ivanem Trojanem v hlavní roli. Kampaň zvítězila v konkurenci prací, které během posledních deseti ročníků získaly nejvyšší ocenění v kategorii TV/Cinema soutěže Czech Creative Awards (dříve Louskáček), kterou pravidelně vyhlašuje Art Directors Club Czech Republic.

„Máme z ocenění obrovskou radost. Je to divácká a čtenářská cena, takže odráží přesně naši filosofii: my totiž tvoříme reklamy pro lidi, pro zákazníky a ne pro odborné poroty reklamních festivalů. Beru to tak, že diváci hlasovali nejen za ‚Ranvej duel’, ale za naši dlouholetou sérii s Ivanem Trojanem, ať už byl pilot, učitel nebo kosmonaut. Naším dlouhodobým cílem je dělat vtipné reklamy, které si lidé pamatují i několik let a můžete se na ně podívat i s odstupem času. Jsme prostě v reklamním světě ‚jinej gang’, kdybych mohl citovat další z našich kampaní,“ komentuje získané ocenění Ondřej Hübl, kreativní ředitel Saatchi & Saatchi. 

Ranvej duel zvítězil v poli nominovaných prací výrazným rozdílem a ukázal, že publikum na populární sérii rozhodně nezapomnělo. S odstupem na celkovém druhém místě skončila divoká karta za letošní rok – na cenu ADC Czech Creative Awards 2020 teprve nominovaná práce Breaking the Silence od agentury VMLY&R pro organizaci Post Bellum. Na velmi těsném třetím místě se pak umístila zahraničními cenami ověnčená práce Nikdy nevystřelená kulka, kterou v roce 2013 pro Český helsinský výbor připravila agentura Havas.

„Celkem v anketě hlasovalo téměř 4500 čtenářů, takže cena má rozhodně svoji váhu. Z výsledku je vidět, že typickou českou reklamu založenou na humoru spotřebitel vnímá, má rád a pamatuje si ji i po letech,“ dodává k tomu David Suda, předseda ADC Czech Republic.

Cenu čtenářů Aktuálně.cz si autoři slavnostně převezmou v rámci slavnostního udílení ADC Czech Creative Awards 2020 – ceremoniál vzhledem k opatřením proti šíření koronaviru proběhne netradičně online, přesný termín bude zveřejněn v nejbližší době.

×

Porsche závodí na Marsu či na Měsíci. Přenesla ho tam česká značka Automobilist

Starší článek

VIDEO: „To bylo za pět dvanáct, co?“ Moneta propaguje úvěr živnostníkům

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Přípravy na Super Bowl vrcholí. Kdo se letos objeví na reklamní …

Vedle Pringles, Toyoty či Mountain Dew se v prestižním reklamním čase během přenosu finálního zápasu NFL poprvé ukáže společnost Fiverr.
20. 1. 202120. 1. 2021
Marketing

Očkovací kampaň: vláda vybírá z pěti agentur

Jedna z pěti vládou oslovených kreativních agentur vtiskne hlavní podobu očkovací kampani v Česku. S ohledem na časovou tíseň se úřad vlády…
19. 1. 202120. 1. 2021
Extra

Jak poznáte, že potřebujete e-shop na míru?

ADVERTORIAL Začít obchodovat na internetu s hotovým e-shopovým řešením je snadné. Úspěšní obchodníci ale „e-shop z krabice“ rychle…
19. 1. 202119. 1. 2021
Lidé

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil …

Obchodní tým vydavatelství Internet Info posiluje Michael Kubala. Jako Key Account Manager bude mít na starosti především ekonomické servery…
19. 1. 202119. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Michael Kubala míří do obchodního týmu Internet Info. Dosud působil v MF
PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více