Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Kaufland
Marketing

Jágr a Kaufland hledají legendu. Řetězec se stal partnerem para týmu ČR

Pavel Hejkrlík18. 9. 202026. 11. 2020

Od loňského roku Kaufland zastupuje hokejový národní tým, ženskou hokejovou reprezentaci nebo nejvyšší tuzemskou hokejovou soutěž i mládežnické projekty. Do této rodiny nově vstupuje také jako generální partner para hokeje u nás.

Tváří nové kampaně „Legendy se nerodí přes noc“ se stal nejlepší Evropan v historii NHL Jaromír Jágr, který v reklamním spotu vzpomíná na své začátky s hokejem a očekává brzký příchod další legendy tuzemského hokeje.

„Když vzpomínám na své začátky, uvědomuji si, že ten hokej tam vždycky byl. Odvaha překonat sám sebe, patří k hokeji stejně jako brusle a puk. Každý den to v pomalých krocích táhne na led spoustu talentů. A mezi nimi se rodí další legenda. Přijde brzy, cítím to v kostech,“ říká slavná osmašedesátka. 

Spolupráci oznámili zástupci společnosti Kaufland a Českého para hokeje během otevřeného tréninku české para hokejové reprezentace v Kladně. „Kaufland dlouhodobě podporuje široké spektrum různých projektů a organizací pomáhající handicapovaným, dětem v nemocnicích, dětských domovech či nevidomým. Jsme rádi, že v rámci partnerství s českým hokejem můžeme podpořit i český reprezentační para hokejový tým a být jeho generálním partnerem. Naším cílem je pomoc handicapovaným sportovcům, aby podávali co nejlepší sportovní výkony,“ řekla Renata Maierl, mluvčí Kauflandu.

Otevřeného tréninku české para hokejové reprezentace se v Kladně zúčastnil i ambasador hokejové kampaně Kauflandu Jaromír Jágr. Podpořil dlouhodobou myšlenku para hokeje, který má bořit bariéry mezi sportem zdravých a handicapovaných.  Český para hokejový tým se pravidelně připravuje pod vedením hlavního trenéra Jiřího Břízy na kempech v Nymburku s cílem kvalifikovat se na Zimní paralympijské hry v Pekingu 2022. Tým se bude mít možnost na paralympiádu přímo kvalifikovat během mistrovství světa. To by se v příštím roce mělo uskutečnit opět v Ostravě. Nikdy v historii se přitom para hokejový šampionát nekonal dvakrát za sebou na stejném místě. 

×

Vyloupněte se s direct marketingem

Starší článek

Reklama v televizích a rádiích v srpnu rostla. Propadla venkovní inzerce

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

HC Sparta a Mastecard zaplnily tribunu „diváky“

Mastercard spolu s hokejovým klubem instaloval do speciálního sektoru v O2 aréně do konce sezóny makety fanoušků. Podobizny jim podepíše celý tým.
9. 4. 20219. 4. 2021
Zprávy

Vraťme děti do života! Prahu pokryly plakáty podporující otevření škol pro všechny

Signatáři petice Vraťme děti do školy a zemi do normálu, společně s firmou provozující venkovní reklamu JCDecaux, nyní zorganizovali dvoutýdenní kampaň…
9. 4. 20219. 4. 2021
Média

Atmedia: Kam zmizela reklama pro děti?

Podle mediálního zastupitelství Atmedia se po loňském jarním poklesu ke komunikaci prostřednicím TV reklamy vrátily vesměs všechny společnosti, které ji…
9. 4. 20219. 4. 2021
Marketing

Retailová asociace: Do léta může zaniknout více než tisíc obchodů

Čeští obchodníci bijí na poplach. Stát nestíhá vyplácet dotace a obchodníkům docházejí finance na provoz. Do léta může podle Retailové asociace, která…
9. 4. 20219. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Externí komunikaci operátora T-Mobile vede Zuzana Svobodová
Michal Malysa povede komunikaci společnosti Eurowag

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více