Foto: Kaufland

Jágr a Kaufland hledají legendu. Řetězec se stal partnerem para týmu ČR

18. 9. 2020 06:09

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Od loňského roku Kaufland zastupuje hokejový národní tým, ženskou hokejovou reprezentaci nebo nejvyšší tuzemskou hokejovou soutěž i mládežnické projekty. Do této rodiny nově vstupuje také jako generální partner para hokeje u nás.

Tváří nové kampaně „Legendy se nerodí přes noc“ se stal nejlepší Evropan v historii NHL Jaromír Jágr, který v reklamním spotu vzpomíná na své začátky s hokejem a očekává brzký příchod další legendy tuzemského hokeje.

„Když vzpomínám na své začátky, uvědomuji si, že ten hokej tam vždycky byl. Odvaha překonat sám sebe, patří k hokeji stejně jako brusle a puk. Každý den to v pomalých krocích táhne na led spoustu talentů. A mezi nimi se rodí další legenda. Přijde brzy, cítím to v kostech,“ říká slavná osmašedesátka. 

Spolupráci oznámili zástupci společnosti Kaufland a Českého para hokeje během otevřeného tréninku české para hokejové reprezentace v Kladně. „Kaufland dlouhodobě podporuje široké spektrum různých projektů a organizací pomáhající handicapovaným, dětem v nemocnicích, dětských domovech či nevidomým. Jsme rádi, že v rámci partnerství s českým hokejem můžeme podpořit i český reprezentační para hokejový tým a být jeho generálním partnerem. Naším cílem je pomoc handicapovaným sportovcům, aby podávali co nejlepší sportovní výkony,“ řekla Renata Maierl, mluvčí Kauflandu.

Otevřeného tréninku české para hokejové reprezentace se v Kladně zúčastnil i ambasador hokejové kampaně Kauflandu Jaromír Jágr. Podpořil dlouhodobou myšlenku para hokeje, který má bořit bariéry mezi sportem zdravých a handicapovaných.  Český para hokejový tým se pravidelně připravuje pod vedením hlavního trenéra Jiřího Břízy na kempech v Nymburku s cílem kvalifikovat se na Zimní paralympijské hry v Pekingu 2022. Tým se bude mít možnost na paralympiádu přímo kvalifikovat během mistrovství světa. To by se v příštím roce mělo uskutečnit opět v Ostravě. Nikdy v historii se přitom para hokejový šampionát nekonal dvakrát za sebou na stejném místě. 

Foto: Kaufland

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.