IKEA zahájila kampaň za zdravý spánek. „Nejlepší proti stárnutí“
Společnost IKEA zahájila kampaň „Zítřek startuje už dnes večer“, která zákazníkům vysvětluje důležitost a výhody kvalitního spánku.
Originální vizuály pro nábytkářskou společnost IKEA vytvořila londýnská agentura Mother. Představuje na nich fiktivní zboží značky Sleep (spánek). Snímky vyobrazují části ložní soupravy ve zmenšeném měřítku spojené s obaly jiných předmětů, na které se obracíme, abychom se jimi posilnili.
Peřina je vměstnána ve sklenici od krému, na níž stojí, že spánek je nejpřirozenějším prostředkem proti stárnutí. Z plechovky energetického nápoje s nápisem „Povzbuďte vaši energii“ vyčuhuje prostěradlo. Z lahvičky na vitamínové doplňky se pak sypou malé polštáře – přírodní suplementy na soustředění a paměť.
Zmiňované části ložní soupravy lze samozřejmě nalézt v nabídce IKEA. Kampaň běží ve Velké Británii a v Irsku.
IKEA svými letošními kampaněmi zaujala několikrát. Ruská pobočka firmy během nástupu koronaviru poskytla rodinám s dětmi návody, jak si doma z nábytku postavit úkryty.

V Izraeli pak ve spolupráci s agenturou McCann firma vytvořila grafický návod, jak zůstat doma. Jeho kouzlo spočívalo v primitivní jednoduchosti: zákazníci k tomu potřebovali jeden klíč, zámek a sto toaletních papírů.

A třeba v Česku IKEA na několik hodin zareagovala na hádky v květnovém diskusním pořadu TV Barrandov tím, že při zadání jména Foldyna do vyhledávání vyskočila hláška „Litujeme, ale nenašli jsme žádný výsledek pro ‚Foldyna’. Měli jste na mysli: koště, košťátko, 40324314“. Právě za koště politika Jaroslava Foldynu označil jeho oponent Pavel Novotný. Mimochodem, po kliknutí na číslo 40324314 se návštěvníkovi stránky zobrazila štětka na čištění WC.

Podobné zprávy
Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych
Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate
Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!
