Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: IKEA
Marketing

IKEA zahájila kampaň za zdravý spánek. „Nejlepší proti stárnutí“

Vojtěch Lhota24. 9. 202026. 11. 2020

Společnost IKEA zahájila kampaň „Zítřek startuje už dnes večer“, která zákazníkům vysvětluje důležitost a výhody kvalitního spánku.

Originální vizuály pro nábytkářskou společnost IKEA vytvořila londýnská agentura Mother. Představuje na nich fiktivní zboží značky Sleep (spánek). Snímky vyobrazují části ložní soupravy ve zmenšeném měřítku spojené s obaly jiných předmětů, na které se obracíme, abychom se jimi posilnili.

Peřina je vměstnána ve sklenici od krému, na níž stojí, že spánek je nejpřirozenějším prostředkem proti stárnutí. Z plechovky energetického nápoje s nápisem „Povzbuďte vaši energii“ vyčuhuje prostěradlo. Z lahvičky na vitamínové doplňky se pak sypou malé polštáře – přírodní suplementy na soustředění a paměť.

Zmiňované části ložní soupravy lze samozřejmě nalézt v nabídce IKEA. Kampaň běží ve Velké Británii a v Irsku.

IKEA svými letošními kampaněmi zaujala několikrát. Ruská pobočka firmy během nástupu koronaviru poskytla rodinám s dětmi návody, jak si doma z nábytku postavit úkryty.

V Izraeli pak ve spolupráci s agenturou McCann firma vytvořila grafický návod, jak zůstat doma. Jeho kouzlo spočívalo v primitivní jednoduchosti: zákazníci k tomu potřebovali jeden klíč, zámek a sto toaletních papírů.

A třeba v Česku IKEA na několik hodin zareagovala na hádky v květnovém diskusním pořadu TV Barrandov tím, že při zadání jména Foldyna do vyhledávání vyskočila hláška „Litujeme, ale nenašli jsme žádný výsledek pro ‚Foldyna’. Měli jste na mysli: koště, košťátko, 40324314“. Právě za koště politika Jaroslava Foldynu označil jeho oponent Pavel Novotný. Mimochodem, po kliknutí na číslo 40324314 se návštěvníkovi stránky zobrazila štětka na čištění WC.

×

VIDEO: „Tohle je Roger, který miluje faktury,“ hlásá kampaň platební instituce

Starší článek

VIDEO: „Vzdej to, nebo budeš litovat,“ varuje v kampani proti sázení wrestler

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Zástupcem šéfredaktora Eura bude Štěpán Etrych

Novým zástupcem šéfredaktora obnoveného magazínu Euro se od června stane Štěpán Etrych. Podílet se bude na přípravě a realizaci nové obsahové strategie,…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Dm drogerie uvádí k životnímu prostředí neutrální řadu produktů Pro Climate

Společnost dm drogerie markt vyvinula ve spolupráci s Technickou univerzitou v Berlíně klimaticky neutrální řadu. Na českém trhu zatím označení Pro Climate…
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Až bude třeba zahnat žízeň, taste Braník!

Pivovary Staropramen v kampani od agentury WMC/Grey představují Branické rytíře. Nový koncept ukazuje první spot.
13. 4. 202113. 4. 2021
Marketing

Jste silnější, než si myslíte, říká spořitelna Čechům

Nová brandová kampaň České spořitelny od agentury VMLY&R se snaží zvedat sebevědomí obyvatel Česka. Odstartovala se světelnou show stovky dronů.
13. 4. 202113. 4. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Z čela Shoptetu odchází Miroslav Uďan, nahradí jej Samuel Huba
Novým výkonným ředitelem Makra byl jmenován Atila Yenisen

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více