Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Archiv
Marketing

Humanizace mazlíčků pokračuje. Mají granule v bio kvalitě i raw produkty

Irena Buřívalová12. 9. 202026. 11. 2020

Jmenujte jakýkoli trend, který hýbe světem, a buďte si jisti, že pro něj dříve či později naleznete ekvivalent v nabídce pro domácí mazlíčky. Značky nabízejí psí a kočičí granule v bio kvalitě, pro milovníky návratu k přírodě jsou zase dostupné raw produkty. Psi a kočky mají vlastní wellness, erotické hračky i karavany. Objevují se i bezobalové obchody.

Trh pet food má přitom podle globální studie společnosti Grand View Research hodnotu kolem 90 miliard amerických dolarů a do roku 2025 by měl růst téměř pětiprocentním tempem. Podle zjištění společnosti Nielsen Češi za posledních dvanáct měsíců (od srpna 2019 do července 2020) utratili v maloobchodě za krmivo 5,6 miliardy korun. Potrava pro psy a kočky v meziročním porovnání roste z hlediska hodnoty maloobchodních tržeb o dvě procenta i díky zájmu o psí pamlsky.

Trend potvrzuje i Eva Krejčí, marketingová manažerka Purina Petfood Nestlé Česko. Roste podle ní i poptávka po prémiovém krmivu s extra zdravotními benefity, tedy i krmivu pro stárnoucí psy. Trendu bio či raw ale v Purině nepodlehli. „Prezentované výhody těchto granulí, kterými má být zpracování za nízkých teplot, jsou spíše nevýhodami. Oproti klasické extruzi nedochází k narušení škrobů a bílkovin, a tedy ke zvýšení stravitelnosti těchto surovin a tím celého krmiva. Zároveň za nižších teplot nemusí vždy docházet k likvidaci různých patogenních organismů. My si stojíme za tím, že klíčové je přinášet našim mazlíčkům vyváženou stravu, s vysokou stravitelností, postavenou spíš na vědeckých základech, než na krátkodobých trendech,“ říká Krejčí. Přesto jsou podle ní inovace v oblasti pet food velmi důležité. Majitelé koček vyhledávají stále nové textury a příchutě, protože jejich miláčci jsou vybíraví. V kategorii psího krmiva dvojciferně rostou přírodní (natural) krmiva obohacená například o různé superpotraviny.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 14. září 2020. Předplatit si ho můžete zde.

×

U Nuselského mostu visí obří banner basketbalistů. Spor s městem znovu ožívá

Starší článek

KOMENTÁŘ: Klavíry Petrof? Škoda ukončit pěkně rozjetou záležitost

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Zemřel legendární moderátor Larry King, bylo mu 87 let

Moderátor, jenž svými rozhovory zásoboval svět déle než 60 let, zemřel v sobotu 23. ledna. Zprávu potvrdila společnost Ora Media, pro níž natáčel…
23. 1. 202123. 1. 2021
Média

Média sprintují do digitálu. Loni vše uspíšila pandemie

Změny, které v mediálním prostředí probíhaly dlouhé roky, loni až neuvěřitelně uspíšila pandemie. Ze čtenářů se stali uživatelé a vydavatelské domy…
23. 1. 202123. 1. 2021
Marketing

Interní marketingový tým nám umožňuje flexibilitu, říká šéf Clever Minds

Výrobce diářů Clever Minds má za sebou nejlepší prosincové výsledky v historii. Firma loni místo spolupráce s agenturami postavila marketingový tým.
22. 1. 202122. 1. 2021
Média

Ze značky O 18+ stanice TV Óčko může být samostatný kanál

Videoklipy a hudební pořady v budoucnu nebudou stačit na to, aby si hudební televizní stanice udržely mladé diváky. O tom je přesvědčen…
22. 1. 202122. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Jan Potměšil je novým šéfredaktorem eXtra.cz. Plánuje posílení redakce
Rozšiřování HBO Max v regionu EMEA povede Christina Sulebakk

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více