Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Footshop
Retail

Footshop a Adidasem vytvořily novou podobu tenisek Superstar

Redakce MAM30. 9. 20201. 8. 2021

Český retailer Footshop společně se značkou Adidas vydaly novou podobu obuvi Superstar, která letos slaví 50 let na trhu. Limitovanou kolekci tenisek, při jejichž výrobě se autoři inspirovali tradiční technikou modrotisku, si do svého botníku přidá pouze 520 šťastlivců. 

„Tato kolaborace je pro nás jedním z největších milníků, kterého jsme mohli dosáhnout. Málokterému obchodu s teniskami se toto podaří uskutečnit do 10 let od založení. Jsme velmi pyšní, že právě s námi se Adidas rozhodl vytvořit společné dílo, navíc na takto ikonickém modelu,“ komentuje kolaboraci majitel Footshopu Peter Hajduček.

Na novém provedení kultovní siluety Superstar spolupracoval Footshop s Adidasem několik let. Na botě se objevují elementy znázorňující hiking do přírody i moderní městskou dobu.. „Jsem moc rád, že naše kolaborace po dvou letech spatří světlo světa. Šlo nám hlavně o to, abychom ukázali pevné základy naší spolupráce s firmou Adidas. Proto využíváme klasickou siluetu ve spojení s tradiční technikou modrotisku, který je signifikantní pro všechny země, kde se nachází naše prodejny. Odkaz na tradice v moderním měřítku nám pomáhá vytvořit pevný základ komunikace a ukazuje tak klasickou techniku v netradičním zpracovávání,“ uzavírá Peter Kováč, produktový manažer Footshopu.

Limitovaná kolekce Footshop x adidas Blueprinting vychází 10. října v počtu 520 kousků. Zájemci o tento unikátní model se před samotnou koupí nejdříve musí zúčastnit slosování.

Zavřít reklamu

Skylink zavádí Anténu+. Služba rozšíří programovou nabídku pozemního vysílání

Starší článek

VIDEO: Další pře mezi bankéři. Air bank startuje kampaň na úvěry

Novější článek

Podobné zprávy

Kampaně

Nejlepší kampaně poslední dekády

Přinášíme přehled spotů, které získaly titanové Grand Prix z Cannes Lions za hranice bořící projekty s přelomovou kreativitou.
30. 6. 202230. 6. 2022
Lidé

Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Tessa Szyszkowitz přebírá vedení Rady pro redakční nezávislost od Mishy Glennyho, který jí předsedal od jejího založení před třemi lety.
30. 6. 202230. 6. 2022
Retail

Galerie: vrchol retailového designu

Letošní globální ceny Shop! Design Awards jsou rozdány, naši porotci z nich vybrali své favority.
30. 6. 202230. 6. 2022
Marketing

eBay koupil NFT tržiště a cílí na digitální sběratelství

Portál eBay koupil tržiště s nezaměnitelnými tokeny (NFT) KnownOrigin ve snaze rozšířit svůj inventář sběratelských předmětů do virtuální říše.
30. 6. 202230. 6. 2022
Reklama
CĚZ Kuráž 300x250
FM banner srpen 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Kiwi.com sestavilo in-house kreativní tým, vede ho Wechsler z DDB
Novým provozním ředitelem Kindred byl jmenován Ondřej Liška

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.