Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Liquid
Sport

Esportový tým Liquid otevírá tréninkové centrum. „Vyvrcholení našeho úsilí“

Redakce MAM16. 9. 202026. 11. 2020

Tým Liquid, jeden z nejúspěšnějších esportových klubů na světě, otevírá nejnovější tréninkové středisko Alienware v Utrechtu, tradičním univerzitním městě a technologickém centru Holandska. Umístěním tréninkového centra do Utrechtu tým Liquid připomíná místo svého vzniku. Tréninkové centrum Alienware (AWTF EU) se stane jejím evropským sídlem a regionální centrálou jejích profesionálních týmů, hráčů a zaměstnanců.

Zařízení o rozloze 1060 m2 bylo navrženo tak, aby poskytovalo zdravé a udržitelné prostředí pro trénink esportů, podporu výkonnosti a celkové zdraví. Mimo jiné budova nabízí prostory a zařízení pro hráče, zaměstnance a komunitu včetně vybavených tréninkových a soutěžních místností, ubytování sportovců a tělocvičny pro odpočinek a zotavení, nejmodernějších technologií značek Dell Technologies a Alienware v každé místnosti, soutěžní zóny s hledištěm pro 120 diváků, kancelářských prostor či profesionálního kuchaře na plný úvazek, který připravuje vyváženou a nutričně hodnotnou stravu.

Trvale udržitelná budova navržená architektonickým studiem Venhoeven CS & AHH Architects, s využitím přírodních a recyklovaných materiálů, je vybavená účinným systémem klimatizace a chytrými akustickými a osvětlovacími systémy. Budova se nachází minutu chůze z centra Utrechtu a hlavního vlakového nádraží, což má minimalizovat nutnost cestování.

„Otevření tréninkového centra Alienware v Utrechtu je vyvrcholením neuvěřitelného úsilí a bezpočtu hodin práce našich pracovníků a hráčů,“ uvedl Victor Goossens, zakladatel a jeden z dvojice generálních ředitelů týmu Liquid.

„Vývoj týmu Liquid – od nadšeneckého a komunitního projektu po mezinárodní organizaci, která podporuje profesionální hráče z celého světa na vrcholu jejich kariéry – byl úžasná jízda. Partneři jako Alienware nám při ní pomáhali uskutečňovat sny, které jsme v počátcích ani nedokázali formulovat. Nové centrum je skutečným svědectvím o našich společných hodnotách jako organizace, kterými jsou trvalá udržitelnost, péče o blaho našich hráčů a esportu obecně a špičkové výkony ve všem, co děláme. AWTF EU je mezníkem pro esport a je pro nás symbolické, že vyrostl ve městě, kde jsme původně začínali. Jsem nesmírně hrdý na všechny, kdo se na uskutečnění tohoto snu podíleli,“ dodal Goossens.

×

Fake news o koronaviru: třetina Čechů věří, že pobyt na slunci pomáhá v prevenci

Starší článek

Obchodním ředitelem vydavatelství A 11 se stal David Korn. Přichází z Mladé fronty

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Tomáš Čupr plánuje dobýt Evropu. Pomůže rekordních pět miliard od investorů

Získané finanční zdroje použije Rohlik Group na expanzi na stávajících trzích, pro vstup do Německa a na další mezinárodní…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Agentury Konektor Place pomáhají Praze s podporou pěstounské péče

Po úvodní části komunikace, která lákala na fiktivní sitkom Pěstouni, nyní kampaň vstupuje do další fáze. Poběží v médiích…
2. 3. 20212. 3. 2021
Marketing

Lesenky.cz dělá od letoška PR strategii Kofoly

Brněnská PR a marketingová agentura Lesensky.cz bude mít v roce 2021 na starosti PR strategii nápojářské značky Kofola.
2. 3. 20212. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena
Dan Materna bude manažerem Czech Press Photo

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více