Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Automobilist
Sport

Automobilist po F1 spolupracuje s rallye. Umělecké plakáty míří na trh

Redakce MAM4. 9. 202026. 11. 2020

Automobilist hlásí další exkluzivní spolupráci ve světě motorsportu. Po formuli 1, jejímž je hlavním partnerem v roce oslav 70. výročí seriálu, se na uměleckých plakátech a tiscích kreativního týmu kolem manažera Pavla Turka objeví nejúspěšnější vozy z mistrovství světa v rallye. První produkty této spolupráce míří k fanouškům v pátek 4. září, tedy v den, kdy se WRC probouzí po pandemii závodem v Estonsku. Připraveno je pouze 1973 jedinečných tisků.

Mistrovství světa v rallye (WRC) plánuje v roce 2022 velkolepé oslavy svých padesátin. Proto si vedení seriálu přizvalo kreativce z Automobilist. Tým kolem úspěšného manažera s mnohaletými zkušenostmi z formule 1 Pavla Turka, který sídlí v pražských Holešovicích, je totiž ve světě motorsportu zavedenou značkou. Probíhající partnerství s F1 v roce jejího 70. výročí hovoří za vše.

„Automobilistu se v tvorbě exkluzivních uměleckých tisků s automobilovou tématikou nikdo nevyrovná. Již existující díla zobrazující vítězství Pettera Solberga ve WRC v roce 2003 a ikonickou Lancii Stratos ze sedmdesátých let, propracovaná do posledního detailu, nás přesvědčila, že Automobilist je přesně tím partnerem, kterého hledáme pro naše výročí v roce 2022. Těšíme se na všechny budoucí společné projekty,“ říká Oliver Ciesla, generální ředitel a promotér WRC.

Prvním projektem WRC a Automobilistu je tisk zachycující všechny vozy, které na MS v rallye zvítězily od založení seriálu v roce 1973. K prodeji je proto připravena pouze limitovaná edice o 1973 kusech. Podobu uměleckého plakátu ke zlatému výročí WRC v roce 2022, kdy vyvrcholí spolupráce obou subjektů, by měl Automobilist představit na konci letošního roku, detaily zatím zůstávají přísně tajné.

Čtěte také:
VIDEO: „Je krásné pečovat o sebe s láskou.“ Rossmann uvedl nový spot

„Z partnerství s WRC mám velkou radost. WRC a rallye mají v sobě ducha dobrodružství, s kterým se snažíme pracovat i v naší tvorbě. Pestrá škála povrchů, na kterých se závody jezdí, bude bezesporu přívalem nové inspirace pro skvělá díla a věříme, že fanouškům seriálu přineseme opravdu unikátní pohled na jejich milovaný sport. Blížící se padesáté výročí WRC je i pro nás velkou událostí,“ říká Pavel Turek, CEO Automobilist.

Spolupráce byla oficiálně oznámena u příležitosti restartu letošního seriálu mistrovství světa v rallye. Od 4. do 6. září se jede Estonská rallye, která je poprvé součástí WRC a zároveň prvním podnikem po půlroční pauze způsobené pandemií. Estonsko není pro jezdce zcela novou zastávkou. V minulosti se na trati v Tartu jezdci připravovali na slavnou Finskou rallye a v letech 2014-2016 se zde konalo mistrovství Evropy. Pokud to pandemie dovolí, na Estonskou rallye ve zkrácené sezóně naváže Rallye Turecko, Sardinská rallye v Itálii a 48. sezóna vyvrcholí podnikem v Belgii.

×

Spojení MALLu se Shoptetem usnadní 21 tisícům e-shopů prodej na největším českém tržišti

Starší článek

Časopis Cosmopolitan v červenci bořil rekordy. Táhly „eko friendly“ témata

Novější článek

Podobné zprávy

Akce

ADC Awards posouvají termíny, Louskáčky budou rozdány v listopadu

Ocenění kreativy v české reklamě Art Directors Club Czech Creative Awards se pro přihlášky otevře v srpnu. Slavnostní vyhlášení výsledků pak proběhne…
3. 3. 20213. 3. 2021
Lidé

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Jednatel společnosti Digital Broadcasting zemřel v úterý večer. V médiích začal podnikat na konci devadesátých let, kdy založil rádio Čas.
3. 3. 20213. 3. 2021
Sport

FC Viktorie Plzeň prodloužila spolupráci s agenturou Beneš & Michl

Grafická a webová agenturu Beneš & Michl navazuje na osmiletou spolupráci s fotbalovým klubem FC Viktoria Plzeň, jemuž už od roku…
3. 3. 20213. 3. 2021
Média

Rádio Beat a RockZone budou mít v Praze konkurenci

Skupina Media Bohemia pokračuje v rozšiřování svého působení. Rock Radio, které do zmíněné skupiny patří lze od začátku března naladit…
2. 3. 20213. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let
Výzkumné oddělení skupiny Knowlimits řídí Zdeněk Kubena

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více