Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: MAM
Marketing

„Je nutná jednotnější profesní komunita.“ AČRA MK se stala členem AKA

Redakce MAM7. 9. 202026. 11. 2020

Asociace komunikačních agentur přijala na zasedání svého prezidia Asociaci českých reklamních agentur a marketingové komunikace (AČRA MK) jako svého kolektivního člena. Spojily se tak cesty dvou nejstarších profesních organizací v oboru komunikace na domácím trhu.

Členství AČRA MK umožnila změna stanov AKA, která otevírá možnosti vstupu pro další sdružení a spolky se zaměřením na komunikaci a marketing. AČRA MK je druhým kolektivním členem po ASMEA (mediální agentury). Zatímco AČRA se od dob svého vzniku orientovala na agentury s domácími vlastníky a časem rozšířila možnost členství i pro jejich dodavatele, AKA zpočátku zastupovala především velké mezinárodní společnosti, i když ani v ní nechyběly silné domácí subjekty. AKA navíc dala možnost sdružování specializovaných agentur v jednotlivých sekcích asociace.

„O možnostech užší spolupráce jsme spolu už mluvili několik měsíců. Jsem rád, že jsem získal pro takový krok podporu našich členů. Ohlédnu-li se zpátky, tak před sedmadvaceti lety AKA i AČRA spolupracovaly podobným způsobem,“ říká Pavel Brabec, prezident AČRA MK.

ČTĚTE TAKÉ
AKA hlásí vzrůst reklamního trhu na 119 miliard korun

„Aktuální situace potvrdila, že jednotnější profesní komunita je nutná. Na tak malou zemi, jakou je Česká republika, máme spoustu asociací v oboru komunikace. Jejich možnosti pak takové rozdrobenosti odpovídají,“ říká Marek Hlavica, ředitel AKA.

AČRA MK nadále zůstává svébytnou, samostatnou organizací. Společné zájmy, které nabízejí zajímavé synergie, vidí obě asociace především v legislativním lobbingu, v kultivaci tržního prostředí, samoregulaci a také v rozvoji a propojování aktivit, které AČRA MK organizuje. Takové možnosti nabízí inovace formátu ankety o Nejlepšího herce a herečku v reklamě. Ve spolupráci s Nielsen Admosphere a dalšími partnery se tohoto rozsáhlého výzkumu každoročně účastní přes dvacet tisíc hlasujících televizních diváků. AKA se stala také partnerem konference DIGIMEDIA , která již šestnáct let mapuje digitální revoluci vytvářející nový mediální svět. Konference se koná pod záštitou MPO, ČTÚ a dalších partnerů 15. října v České televizi.

×

Vznikla Asociace hudebního průmyslu. „Stav komerční kultury je kritický“

Starší článek

Tesco má nově doručit jídlo do 30 minut. Spolupracuje s Dáme jídlo

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Značky testují potenciál TikToku. Čínská sociální síť zažívá boom

Sociální síť TikTok má za sebou rok nebývalého růstu a ve stále větší míře ji testují také značky a marketéři. Zábavná forma příspěvků…
16. 1. 202115. 1. 2021
Marketing

Rekonstrukce státu lobbuje za zákon ve stylu Českých drah

Rekonstrukce státu spustila rychlou last minute kampaň v digitálu a na sociálních sítích s pomocí rýmovaček, které se osvědčily už…
15. 1. 202115. 1. 2021
Média

Tištěné tituly MF se vydražily za 4,2 miliony korun. Soud si řekl o repete

Některé tištěné tituly uzavřeného vydavatelství Mladá fronta se včera vydražily, celkem za 4,2 milionu korun bez DPH.  Krajský soud v Českých Budějovicích…
15. 1. 202116. 1. 2021
Lidé

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová

Za komunikaci Krajského úřadu Středočeského kraje nově zodpovídá bývalá dlouholetá mluvčí mobilního operátora T-Mobile Martina Kemrová. T-Mobile opustila…
15. 1. 202115. 1. 2021

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

PR oddělení Středočeského kraje povede Martina Kemrová
Marketing značek Mattoni 1873 posilují Moravcová a Tomečková

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více