Foto: O2

Živý billboard O2 motivuje: zasaďte létaky a vypěstujte si rostliny

12. 8. 2020 12:08

— Mohlo by vás zajímat —

Máme první fotky z Agentury roku. Podívejte se, jak jsme oslavili vítěze!

Letošní slavnostní předávání cen Agentury roku proběhlo v úterý 16. dubna v prostoru Václaváku 22. Bylo s námi u toho přes sto hostů a zábava byla ohromná. Přinášíme vám první část fotogalerie.

Reklama
SDG

Společnost O2 ve Velké Británii představila unikátní živý billboard, který v rámci kampaně Priority vybízí občany k ekologickému způsobu života.

Na londýnské křižovatce ulic Commercial Street a Quaker Street operátor umístil velký reklamní poutač, z něhož vyrůstá zeleň tvořící nápis Go Green. Je vyroben ze stovek stonků pistácie.

Pod billboardem se pak nachází stěna s recyklovatelnými letáky ve formátu A6 z divokých květů. Popsány jsou tezemi motivujícími k ekologickému smýšlení. Zájemci je mohou odtrhnout, doma zasadit a vypěstovat z nich rostliny.

ČTĚTE TAKÉ
VIDEO: Vzor války se stal mírovým sdělením. Pak Libanon postihla tragédie

Čtyřtýdenní kampaň podporuje projekt Priority, který zákazníkům O2 zprostředkovává zážitky v reálném i digitálním prostředí. V následujícím období jim chce pomoci utvořit „živou“ zeď i v jejich domovech.

„V posledních měsících jsme mohli vidět, jak hluboký dopad má naše chování na životní prostředí. Chceme povzbuzovat národ, aby pokračoval v šetrném způsobu životu i po návratu k normálu. Akce Go Green je navržena tak, aby zákazníky vybízela k ekologičtějšímu životnímu stylu,“ popsal Tracey Herald z O2.

Foto: O2

Vojtěch Lhota

Další zajímavé čtení