Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: O2
Marketing

Živý billboard O2 motivuje: zasaďte létaky a vypěstujte si rostliny

Vojtěch Lhota12. 8. 202012. 8. 2020

Společnost O2 ve Velké Británii představila unikátní živý billboard, který v rámci kampaně Priority vybízí občany k ekologickému způsobu života.

Na londýnské křižovatce ulic Commercial Street a Quaker Street operátor umístil velký reklamní poutač, z něhož vyrůstá zeleň tvořící nápis Go Green. Je vyroben ze stovek stonků pistácie.

Pod billboardem se pak nachází stěna s recyklovatelnými letáky ve formátu A6 z divokých květů. Popsány jsou tezemi motivujícími k ekologickému smýšlení. Zájemci je mohou odtrhnout, doma zasadit a vypěstovat z nich rostliny.

ČTĚTE TAKÉ
VIDEO: Vzor války se stal mírovým sdělením. Pak Libanon postihla tragédie

Čtyřtýdenní kampaň podporuje projekt Priority, který zákazníkům O2 zprostředkovává zážitky v reálném i digitálním prostředí. V následujícím období jim chce pomoci utvořit „živou“ zeď i v jejich domovech.

„V posledních měsících jsme mohli vidět, jak hluboký dopad má naše chování na životní prostředí. Chceme povzbuzovat národ, aby pokračoval v šetrném způsobu životu i po návratu k normálu. Akce Go Green je navržena tak, aby zákazníky vybízela k ekologičtějšímu životnímu stylu,“ popsal Tracey Herald z O2.

×

VIDEO: „Hurá do školy!“ Sportisimo uvedlo nový spot ke konci prázdnin

Starší článek

Televizi denně sleduje 70 % Čechů. Vedou filmy a seriály

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více