Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

KFC po 64 letech opouští svůj slogan. Kvůli covidu pozastavilo „olizování prstů“

Redakce MAM26. 8. 202027. 8. 2020

„Tak dobré, že si budete olizovat prsty (v originále It´s Finger Lickin´Good),“ zní slogan KFC, který existuje po celém světě již 64 let. Ve světle současných pandemických událostí firma připouští, že není vhodné hovořit o olizování prstů. Po dlouhých úvahách se tak rozhodla, že používání slavného sloganu dočasně celosvětově pozastaví.

„Letošní rok je extrémně náročný, především ale představuje nové výzvy. A protože je pro nás bezpečnost hostů i zaměstnanců to nejdůležitější, rozhodli jsme se používání našeho legendárního sloganu dočasně pozastavit,“ říká Catherine Tan-Gillespie, globální ředitelka marketingu KFC. Slogan se po pandemii vrátí, připomíná firma.

Společnost bojuje proti pandemii i řadou dalších opatření. Na pracovištích KFC je od propuknutí pandemie povinné ještě častější mytí a dezinfekce rukou, dezinfikují se všechny povrchy, i platební terminály a kiosky, dokonce i tašky na jídlo. Na KFC Rozvozu se objednávka předává bezkontaktně jak kurýrům, tak konečným zákazníkům a upřednostněny jsou bezkontaktní platby. V mobilní aplikaci KFC je k dispozici služba Objednej&Vyzvedni, díky které si hosté pohodlně objednají a zaplatí online ze svého telefonu, a v předem určený čas si své jídlo na vybrané pobočce vyzvednou. V každé restauraci je k dispozici dezinfekce a před pokladnami jsou přehledně vyznačeny zóny rozestupu.

×

Rolls-Royce mění vizuální identitu, okřídlená dáma se dívá do budoucnosti

Starší článek

Na ČT Sport odstartuje Tour de France. Diváky závodem provede Jílek a König

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více