Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Lidé

Zubina přichází do CNC. „Chci pomoci s digitální transformací,“ říká

Redakce MAM24. 8. 202025. 8. 2020

Od 1. srpna 2020 nastoupil Jan Zubina na pozici Senior Yield Manager do mediálního domu Czech News Center. Příchod online manažera má být dalším krokem v probíhající digitální transformaci CNC.

Jan Zubina působil od dubna 2012 v irské centrále Google, kde podporoval nejprve inzerenty programu AdWords, a následně se přesunul na stranu publisherů, kde pracoval mimo jiné jako account manažer CNC. Od února 2017 do července 2020 zastával pozici yield manažera ve Vltava-Labe Media, kde byl zodpovědný za programatické technologie a výnosy.

V CNC rozšíří Adops tým v oddělení online inzerce Michala Heisiga, ve kterém bude mít zodpovědnost za cenotvorbu a maximalizaci využití prostoru. „Mým cílem je přenést do CNC svoje zkušenosti s řadou reklamních systémů a pomoci tak v probíhající digitální transformaci. Prioritou je zvýšení efektivity monetizace prostoru za použití stávajících, ale i nových technologií. Rád bych zvýšil atraktivitu nabízených formátů zejména s ohledem na nativní reklamu, zefektivnil prioritizaci garantovaných a negarantovaných zdrojů a navýšil aktivní míru zhlédnutí reklamních pozic,“ uvádí ke svému startu v CNC Zubina.

×

Magazín Estate má novou šéfredaktorku. Pavlíčková střídá Tomeše

Starší článek

Praha proti vizuálnímu smogu. Vypoví smlouvy na desítky reklamních ploch

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více