Ellen hrozí konec kvůli pošramocené image. Je prý toxická

15. 8. 2020 07:08

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Úspěšná americká talkshow komičky Ellen DeGeneres stojí na laskavosti, podle kolegů je ale toxická.

Buďte k sobě milí. Těmito slovy končí americká moderátorka a komička Ellen DeGeneres každý díl své populární denní talkshow. The Ellen DeGeneres Show si od startu v roce 2003 vybudovala výsostnou pozici, průměrná sledovanost je přes 4,2 milionu lidí, hlavně v lukrativní cílové skupině žen mezi 25 a 54 lety. Podle výzkumné společnosti SQAD platí inzerenti za třicetisekundový spot přes 51 tisíc dolarů (zhruba 1,2 milionu korun), zatímco například konkurenční talkshow Dr. Phil inkasuje necelých 35 tisíc. Produkce a distribuce Ellen vydělává skupině Warner Bros podle odhadu amerického magazínu Forbes více než 35 milionů dolarů ročně (přes 776 milionů korun).

ČTĚTE TAKÉ
Televizi denně sleduje 70 % Čechů. Vedou filmy a seriály

Zdálo by se, že takový stroj na peníze nic nezastaví. Teď ale nad jeho další jízdou visí otazníky. Ukázalo se totiž, že ona laskavost je údajně jen na oko.
Ellen DeGeneres si přitom na laskavosti postavila i vlastní image. Humorem neurážela, i ty největší celebrity se k ní hrnuly, protože se nemusely bát nepříjemných otázek. Vlastní pošramocenou reputaci si k ní chodil napravovat komik Kevin Hart po tom, co se mu kvůli údajně homofobním tweetům zadrhla kariéra. Fanynky a fanoušky u ní získával zpět i zpěvák Justin Bieber, který si je rozházel nevypočitatelným chováním, kvůli němuž rušil i koncerty.

Pandemie problémů

Že Ellen ve skutečnosti není tak laskavá, jak se prezentuje, se v branži špitalo, ale letos se její údajná přetvářka začala probírat i na veřejnosti. Koncem března komik Kevin T. Porter na svém twitteru zveřejnil příspěvek pro odlehčení během startu koronavirové pandemie v USA, v němž stálo:
„Právě teď všichni potřebujeme trochu laskavosti. Však víte, Ellen DeGeneres to říká pořád. Zároveň ale patří k nejprotivnějším lidem na světě. Odpovězte s vlastními historkami o jejím chování a já za každou věnuji dva dolary potravinové bance LA.“

Reakce překvapily i Portera, sešlo se jich na tři tisíce. Objevily se třeba zmínky o tom, že na Ellen zaměstnanci nesmějí mluvit, ani kvůli jejímu veganství nesměli jíst maso.

Magazín Variety pak v dubnu přišel se zprávou, podle níž byli zaměstnanci show rozčarováni z toho, že s nimi vedení nekomunikovalo ohledně výplat v době pandemií omezeného natáčení. Na to musela oficiálně reagovat i společnost Warner, podle níž hodinová mzda zůstala stejná, jen se snížil počet hodin. V reportáži si ale zaměstnanci stejně stěžovali, že od tvůrců pořadu, jenž má image postavenou na laskavosti a štědrosti, očekávali větší starost o to, jak se jim daří finančně i psychicky.

Celý článek si můžete přečíst v časopise Marketing & Media, který vychází v pondělí 17. srpna 2020. Předplatit si ho můžete zde.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.