Náš REGION Brno. Vydavatelství A11 rozšiřuje portfolio lokálních titulů

3. 7. 2020 11:07

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Lucie Mifková mění Proficio za Pickerly, kde bude řídit média

Marketingová agentura Pickerly posiluje tým o Lucii Mifkovou, která bude mít na starosti média a výzkum. Před tím působila šest a půl roku ve skupině Proficio.

Reklama
SDG

Vydavatelství A11 rozšiřuje své portfolio o lokální titul Náš REGION Brno. Jedná se o první moravskou mutaci a celkově již 33. noviny této značky.

„S titulem Náš REGION chceme vstoupit do dalších regionů v republice a postupně vybudovat celorepublikové pokrytí. Náš REGION Brno spouštíme jako měsíčník s tím, že v budoucnu plánujeme změnit periodicitu na čtrnáctideník a to zejména proto, že hned od prvního vydání pociťujeme ze strany inzerentů výrazný zájem,“ konstatoval ředitel vydavatelství Aleš Zavoral.

ČTĚTE TAKÉ
Server Info.cz chystá měsíčník „I“. Nabízí ho ve formě předplatného

Stejně jako ostatní noviny a časopisy A11 bude i Náš REGION Brno distribuován do vlastní sítě stojanů, která v Brně čítá 400 kusů a celkově pak v ČR více než 2000. Noviny se mají věnovat zpravodajství z Brna a okolí, obsahují i rozhovory, servisní témata a zábavu. Celkový náklad vydavatelství zahrnující lokální a odborné noviny a časopisy je dnes přes milion výtisků.

A11 novým titulem dopňuje portfolio lokálních novin a časopisů, které vydává v Praze, ve Středočeském, Karlovarském , Ústeckém a v Libereckém kraji.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení