Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: T-Mobile
Lidé

Martina Kemrová končí jako tisková mluvčí T-Mobile

Jakub Křešnička29. 7. 202029. 7. 2020

Po osmnácti letech a „tisíci dvou stech dvaceti jedna tiskových zprávách“ odchází k 31. srpnu od operátora jedna z nejdéle sloužících a nejvýraznějších mluvčích v Česku.

Ve společnosti T-Mobile působila jako manažerka firemní komunikace tisková mluvčí od prosince 2002. Postupně vedla oddělení externí, interní a firemní komunikace, posledních pět let pak byla Martina Kemrová zodpovědná za externí Public Relations a společenskou zodpovědnost.

„Tisíc dvě stě dvacet jedna tiskových zpráv, desítky tiskových konferencí, čtyři fúze a dvakrát tolik reorganizací, tři generální ředitelé, deset ročníků soutěže T-Mobile Rozjezdy, stovky setkání s lidmi z celého světa,“ shrnuje v tiskové zprávě ke změnám Kemrová, a s humorem sobě vlastním dodává: „Po osmnácti zajímavých letech je čas přestat využívat ,výhody vyplývající z členství v globální skupině´, a zkusit něco jiného.“

Během jejího působení získal T-Mobile řadu PR ocenění, přičemž největší žeň zaznamenal v roce 2016 za aktivity spojené s 20. výročím vzniku operátora. Martina Kemrová stála u zrodu projektu T-Mobile Rozjezdy, a řady dalších CSR aktivit, včetně ojedinělého programu expertního dobrovolnictví zaměřeného především na neziskový sektor. 

Čtěte také:
Lesensky.cz se po úspěšné jarní kampani bude starat o media relations dm drogerie

„Martina otiskla v T-Mobile a jeho komunikaci velký kus své originality a osobnosti, a jsme ji za to moc vděčni,“ říká Juraj Bóna, výkonný ředitel T-Mobile CZ. „I když se rozhodla vydat na jinou profesní dráhu, chceme s Martinou spolupracovat i do budoucna na projektech, které s nadšením spouštěla a vedla až doposud.”

Ke změně dochází necelý měsíc poté, co do T-Mobile nastoupil Petr Jonák na nově zřízenou pozici ředitele korporátních a vnějších záležitostí a ve funkci byl přímo podřízen Jurajovi Bónovi. Jonák nyní zastřešuje agendu PR, CSR a nově Public Affairs.

Jonák do T-Mobile přišel z ze společnosti Coca-Cola HBC, kde od října 2016 působil v roli ředitele pro Public Affairs, komunikaci a udržitelnost. Od roku 2015 je také členem představenstva Svazu průmyslu a dopravy ČR, kde je v současnosti zodpovědný za vnitřní trh EU, ochranu spotřebitele a udržitelnost. Je rovněž členem Národní ekonomické rady vlády (NERV) a akademické rady Compliance Academy.

Shodou okolností do Coca-Coly HBC měsíc před Jonákovým odchodem do role manažerky externí komunikace přišla Patricie Šedivá. Ta sice přešla z největšího tuzemského e-shopu Alza.cz, kde déle než tři roky dělala tiskovou mluvčí, před tím ale také působila zhruba dvacet let u operátora T-Mobile. Tam mezi lety 2001 a 2017 působila v komunikaci spolu s Martinou Kemrovou.

Zavřít reklamu

Magazín Toyota Life bude mít i online verzi

Starší článek

Tržby skupiny Omnicom se propadly téměř o čtvrtinu

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.