Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Magazín Toyota Life bude mít i online verzi

Pavel Hejkrlík29. 7. 20203. 8. 2020

Po tištěném časopise Life uvádí české zastoupení automobilky Toyota online magazín toyotalife.cz zaměřený na životní styl, sport, cestování nebo nové technologie i produktové novinky a zajímavosti z automobilového průmyslu.

V červenci 2019 vyšlo první číslo tištěného magazínu Toyota Life, letos v srpnu vyjde jeho páté vydání. Časopis je zdarma k dispozici u všech prodejců značky i na Toyota akcích a u vybraných partnerů. Web toyotalife.cz funguje od poloviny července 2020. „Po velmi pozitivních reakcích na magazín Toyota Life jsme se rozhodli rozšířit jeho podobu také do on-line světa.Naším cílem je, aby web fungoval jako plnohodnotné lifestylové médium. Chceme čtenáře bavit i srozumitelně informovat a vzdělávat. Nové zprávy publikujeme několikrát do týdne a obsah ladíme s našimi PR aktivitami,“ vysvětluje důvody vzniku nového webu PR manažerka Toyota Česká republika Jitka Jechová.

Přestože bude web monitorovat i nejdůležitější události, které se ve světě Toyoty dějí, soustředí se především na lokální obsah. „Dlouhodobě se ve všech marketingových a PR aktivitách snažíme obsah vyrábět lokálně, proto i náš online magazín využívá devadesát procent původních fotek a videí, soustředíme se na příběhy spojené s českými ambasadory z řad olympijských sportovců,“ popisuje Jechová, která má obsah v Toyotě na starosti. Stejně jako je tomu u časopisu a většiny dalších obsahových projektů, ani na přípravě nového webu nespolupracuje s žádnou agenturou, ale s týmem externích spolupracovníků.

Video naleznete ZDE

Čtěte také:
Miroslav Pácl povede v MAKRO ČR strategii značky Můj obchod

Celkové zaměření webu vychází z faktu, že Toyota není jen firmou vyrábějící auta. Soustředí se na nové technologie i témata ekologie-právě ona přinesla světu první hybridní i vodíkové auto. Zabývá se také robotikou, aby usnadnila pohyb hendikepovaným. Je rovněž oficiálním partnerem olympijských i paralympijských her, v Česku pak partnerem Českého olympijského i paralympijského výboru, a podporuje všechny jejich aktivity včetně těch pro děti a školy.

Spolupracuje také s osobnostmi českého sportu, jako jsou snowboardcrossařka Eva Samková, nejrychlejší česká plavkyně Barbora Seemanová, dalšími tvářemi automobilky jsou beachvolejbalistky Markéta Sluková a Barbora Hermannová, rychlostní kanoista Martin Fuksa, skateboardista Maxim Habanec a moderní pětibojař David Svoboda s bratrem Tomášem.

            V nedávné době take Toyota spustila vlastní eshop s brandovým oblečením a módními doplňky. Dříve je využívali hlavně dealři aut při péči o zákazníky a podporu prodjee aut. Internetový obchod nabízí oblečení sportovního i městského stylu, módní doplňky, jako jsou sluneční brýle, čepice či náramky, zavazadla a doplňky na cestování, ale k dispozici je tu také speciální edice kolekce Gazoo Racing odkazující k motorsportu. Protože je Toyota oficiálním partnerem olympijských her a také Českého olympijského týmu, nechybí ani olympijská kolekce.

×

Miroslav Pácl povede v MAKRO ČR strategii značky Můj obchod

Starší článek

Martina Kemrová končí jako tisková mluvčí T-Mobile

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Algebra útočí! Potřebuju kalkulačku! Zní z válčené vřavy nového spotu

Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava představuje matematiku po svém. Záběry jako z válečného filmu jsou…
4. 3. 20214. 3. 2021
Lidé

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy

Jakub Cabejšek, který do roku 2018 pracoval v Ogilvy a poté přešel na pozici kreativního ředitele do Proximity Prague a později…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Více než měsíc s Clubhouse v Česku. Jak se síti zatím daří?

Počáteční šmrnc exkluzivity a velkého zájmu o novinku už postupně ochlazuje. Zatím je stále dostupná jen pro majitele iPhonů, na uživatele…
4. 3. 20214. 3. 2021
Marketing

Jay-Z provokuje. Se značkou Monogram upozorňuje na pokrytectví zákonů

Nová kampaň marihuanového brandu Monogram od rappera Jay-Z si vzala na mušku americké zákony. „Válku s drogami“ staví do kontrastu…
4. 3. 20214. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více