Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Magazín Toyota Life bude mít i online verzi

Pavel Hejkrlík29. 7. 20203. 8. 2020

Po tištěném časopise Life uvádí české zastoupení automobilky Toyota online magazín toyotalife.cz zaměřený na životní styl, sport, cestování nebo nové technologie i produktové novinky a zajímavosti z automobilového průmyslu.

V červenci 2019 vyšlo první číslo tištěného magazínu Toyota Life, letos v srpnu vyjde jeho páté vydání. Časopis je zdarma k dispozici u všech prodejců značky i na Toyota akcích a u vybraných partnerů. Web toyotalife.cz funguje od poloviny července 2020. „Po velmi pozitivních reakcích na magazín Toyota Life jsme se rozhodli rozšířit jeho podobu také do on-line světa.Naším cílem je, aby web fungoval jako plnohodnotné lifestylové médium. Chceme čtenáře bavit i srozumitelně informovat a vzdělávat. Nové zprávy publikujeme několikrát do týdne a obsah ladíme s našimi PR aktivitami,“ vysvětluje důvody vzniku nového webu PR manažerka Toyota Česká republika Jitka Jechová.

Přestože bude web monitorovat i nejdůležitější události, které se ve světě Toyoty dějí, soustředí se především na lokální obsah. „Dlouhodobě se ve všech marketingových a PR aktivitách snažíme obsah vyrábět lokálně, proto i náš online magazín využívá devadesát procent původních fotek a videí, soustředíme se na příběhy spojené s českými ambasadory z řad olympijských sportovců,“ popisuje Jechová, která má obsah v Toyotě na starosti. Stejně jako je tomu u časopisu a většiny dalších obsahových projektů, ani na přípravě nového webu nespolupracuje s žádnou agenturou, ale s týmem externích spolupracovníků.

Video naleznete ZDE

Čtěte také:
Miroslav Pácl povede v MAKRO ČR strategii značky Můj obchod

Celkové zaměření webu vychází z faktu, že Toyota není jen firmou vyrábějící auta. Soustředí se na nové technologie i témata ekologie-právě ona přinesla světu první hybridní i vodíkové auto. Zabývá se také robotikou, aby usnadnila pohyb hendikepovaným. Je rovněž oficiálním partnerem olympijských i paralympijských her, v Česku pak partnerem Českého olympijského i paralympijského výboru, a podporuje všechny jejich aktivity včetně těch pro děti a školy.

Spolupracuje také s osobnostmi českého sportu, jako jsou snowboardcrossařka Eva Samková, nejrychlejší česká plavkyně Barbora Seemanová, dalšími tvářemi automobilky jsou beachvolejbalistky Markéta Sluková a Barbora Hermannová, rychlostní kanoista Martin Fuksa, skateboardista Maxim Habanec a moderní pětibojař David Svoboda s bratrem Tomášem.

            V nedávné době take Toyota spustila vlastní eshop s brandovým oblečením a módními doplňky. Dříve je využívali hlavně dealři aut při péči o zákazníky a podporu prodjee aut. Internetový obchod nabízí oblečení sportovního i městského stylu, módní doplňky, jako jsou sluneční brýle, čepice či náramky, zavazadla a doplňky na cestování, ale k dispozici je tu také speciální edice kolekce Gazoo Racing odkazující k motorsportu. Protože je Toyota oficiálním partnerem olympijských her a také Českého olympijského týmu, nechybí ani olympijská kolekce.

Zavřít reklamu

Miroslav Pácl povede v MAKRO ČR strategii značky Můj obchod

Starší článek

Martina Kemrová končí jako tisková mluvčí T-Mobile

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
Forum Media banner 300x250
ČEZ vize banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.