Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Sport

Kdo naváže na All Blacks s „LGBT+“ dresy? Clio Sports uzavírá přihlašování

Redakce MAM16. 7. 202020. 7. 2020

Clio Sports, prestižní soutěž světově nejlepších projektů z oblasti sportovní reklamy a marketingu, uzavírá přihlášky 31. července.

Akce Clio Sports vznikla v roce 2014 a je součástí Clio Awards, na kterých jsou od padesátých let minulého století oceňovány projekty v několika oborech: dnes v reklamě, módě, hudbě, zábavě, zdraví a sportu. Clio Sports se tradičně udělují v červnu, Clio Fashion & Beauty a Clio Music v září, Clio Entertainment a Clio Health v listopadu. Letos se však kvůli koronakrizi termíny posouvají. Aktualizovány jsou na clios.com.

Mezi vítězi loňského ročníku byla i kampaň American International Group (AIG) coby sponzora ragbyových týmů All Blacks s názvem Pride Jersey. Vytvořily ji agentury Hakuhodo a TBWA. Jedna z největších pojišťovacích společností světa dlouhodobě podporuje diverzitu a inkluzi, pro svůj projekt s novozélandskými reprezentacemi All Blacks si jako reklamní nosič vybrala jejich černé dresy. Materiál, z něhož byly utkány, umožňoval, aby se při jakémkoliv natažení duhově zbarvily. Čím větší byl tah, tím živější barvy LGBT+ komunit se objevily.

Loni byl také na soutěži za celoživotní přínos sportovnímu marketingu oceněn americký skateboardista Tony Hawk.

Zavřít reklamu

Čtvrtina malých podniků ve světě kvůli krizi zavřela, vyplývá z dat Facebooku

Starší článek

„Nabídky dostáváme každý den.“ Dermacol se rozhlíží po obchodu v centru Prahy

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Martina Říhová řídí vedle Active i CMI News

Martina Říhová, výkonná ředitelka společnosti Active Radio, kam patří například Evropa 2, nově řídí i spřízněnou společnost CMI News. Tu doposud vedl…
27. 5. 202227. 5. 2022
Média

Knowlimits se stává největší agenturou na trhu

Lokální agentura Knowlimits se na základě žebříčku velikosti klientského portfolia stává nejsilnější mediální agenturou v Česku. Pařížský institut RECMA,…
26. 5. 202226. 5. 2022
Marketing

Everli získala investici 22 milionů eur od italské společnosti United Ventures

Společnost Everli, přední evropské online tržiště s potravinami, získala další finanční prostředky ve výši přes půl miliardy korun pod vedením nového…
26. 5. 202226. 5. 2022
Kampaně

Tatra chce nabrat 500 lidí, spouští náborovou kampaň

Kopřivnická automobilka řeší nedostatek pracovní síly. Pro velkou kampaň vytvořila nový web, zapojí sociální sítě, billboardy i regionální tisk a rozhlas.
26. 5. 202226. 5. 2022
Reklama
ČEZ vize banner 300x250
Forum Media banner 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

DoDo posiluje vedení, novým CEO pro ČR a SR se stává Ivo Velíšek
BigBoard rozšiřuje online aktivity, společnost posílí Ferdinand Kraus z O2

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.