Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Akce

Virtuální lvi začali vysílat: Lions Live poběží až do pátku

Redakce MAM22. 6. 202019. 6. 2020

Více než 40 hodin originálních nápadů, názorů expertů, odborných kurzů a těch nejlepších krátkých filmů. To vše můžete ode dneška (22. června) sledovat zdarma v rámci Lions Live, pořadu, který pro globální komunitu kreativců vytvořili pořadatelé festivalu Cannes Lions. Ten se letos kvůli pandemii koronaviru musel zrušit a proběhne až příští rok od 21. do 25. června 2021.

Aby však nadšenci do reklamy a marketingu ani letos o nic nepřišli, sestavili pořadatelé opravdu nabitý virtuální program, který se bude vysílat z londýnského studia a jeho součástí budou rozhovory s odborníky, názory expertů, tzv. masterclasses, reklamy a videa.

ČTĚTE TAKÉ
Když marketing přestal být výsadou mužů... Autorku hesla „I ♥ New York“ ocení

Do Lions Live debaty pozve Philip Thomas (předseda Cannes Lions) pět lídrů reklamního byzynsu a budou diskutovat o tom, jak lze obor vyvést z krize a ekonomických propadů stejně jako o tématu rovnosti, které se stalo vlivem protestů Black Lives Matter opět aktuální.

Mezi diskutujícími budou David Droga (zakladatel a předseda Droga5), Lorraine Twohill (marketingová ředitelka Googlu), Steve Stoute (zakladatel a ředitel firmy Translation), Mark Read (generální ředitel WPP) a Jean Lin (globální ředitelka Dentsu Aegis Network a výkonná předsedkyně Isobaru).

Účast v sérii CMO Spotlight přislíbili marketingoví ředitelé, mezi nimiž je Bozoma Saint John (Endeavour), Merlee Cruz-Jayme (Dentsumcgarrybowen), Pedro Earp (AB InBev), Leanne Cutts (HSBC), Katie Riccio Puris (TikTok) a Asim Naseer (Beiersdorf). O své názory a nápady se pak podělí i nová ředitelka digitálu a marketingu společnosti Unilever, Conny Braams.

Cannes Lions vysílají od pondělí 22. června do pátku 26. června, a to na lionslive.canneslions.com.

×

Není to žádná magie! „Česko může být globální superhub umělé inteligence“

Starší článek

Rohlík.cz hledá PR agenturu. Kvůli expanzi společnosti do zahraničí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více