Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Pride Inside
Marketing

Velká Británie zůstane s hrdostí doma. Místo průvodu Pride budou billboardy

Jakub Křešnička14. 6. 202015. 6. 2020

Komunita LGBT+ ve Spojeném království bude muset kvůli opatřením proti pandemii koronaviru slavit měsíc hrdosti doma. V ulicích na ně ale upozorňuje nová kampaň.

Tisícovku billboardů ve Velké Británii obsadí od pondělí 15. 6. příběhy lidí z LGBT+ komunity v nové kampani Pride Inside, která odkazuje na to, že místo oslav a průvodů musí lidé zůstat během takzvaného měsíce hrdosti doma kvůli opatřením proti nákaze covid-19.

Kampaň vymyslela britská drag queen Ginger Johnson za podpory společností Clear Channel, která zdarma propůjčila více než tisícovku digitálních bilboardů ve městech jako je Londýn, Birmingham, Bradford, Bristol, Cardiff, Edinburgh, Glasgow, Leeds, Liverpool, Manchester, Newcastle, Nottingham či Southampton.

„Pride není jen obdobím pro oslavu naší komunity, ale také příležitostí pro oslovení lidí, kteří se ještě neodhodlali žít svůj život s hrdostí, necítí se v bezpečí a stále se schovávají. Dává nám šanci říct jim, že v tom nejsou sami, jsme tu pro ně a jsme na ně hrdí,“ uvedla k tomu Ginger Johnson.

Režie projektu se ujal Dominic Falquero, který dal spolu s Ginger Johnson dohromady více než stovku lidí z LGBT+ komunity, které nafotili queer fotografové. Právě oni se budou na billboardech objevovat během dvou týdnů mezi 15. a 28. červnem. Kampaň, která vznikla během jednoho měsíce, je nezisková, ale klade si za cíl získat prostředky pro nadaci LGBT Consortium, která podporuje lokální britské spolky a organizace věnující se queer minoritě.

Pride Inside kampaň v Británii běží během června, protože toto období je zvlášť v anglosaském světě označováno za měsíc hrdosti (Pride Month) s odkazem na Stonewallské nepokoje. Ty odstartovaly 28. června 1969 u newyorského klubu Stonewall na protest proti policejní brutalitě vůči LGBT+ minoritě. Právě tyto protesty začaly boj queer komunity za rovná práva a každoroční pochody hrdosti Pride, které se z USA postupně rozšířily do celého světa.

×

I v krizi existují možnosti, jak mít značku na očích, říká šéf marketingu Škoda Auto

Starší článek

Už víte, co přihlásíte do letošních cen Effie? Soutěž se otvírá 26. června

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

MŠMT láká učitele na Astra Zenecu: „Vyhrňte rukávy!“

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy (MŠMT) přesvědčuje v letákové kampani pedagogy, aby se nechali očkovat. Využívá k tomu známé…
24. 2. 202124. 2. 2021
Média

Televizní sledovanost v době pandemie: rostla v Česku …

V uplynulém roce dosáhla televizní sledovanost rekordních hodnot nejen v České republice, ale také v celém středoevropském regionu. Důvodem byla…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

„Co ve vás probouzí pocit hrdosti?“ Sberbank spustila TV kampaň …

Sberbank v únoru 2021 spustila televizní kampaň na běžné účty – FÉR účet s odměnou 1234 Kč za věrnost i přechod od jiné…
24. 2. 202124. 2. 2021
Marketing

Citylighty v metru jako výkladní skříně s reálnými produkty

V šesti stanicích pražského metra se citylighty společnosti MetroZoom proměnily na výlohy dm drogerie. Cestující v nich nyní mohou vidět skutečné…
23. 2. 202123. 2. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Matej Zabadal je novým ředitelem investic skupiny V-Sharp Ventures, do níž patří i DoDo
E-commerce v Brašnářství Tlustý povede Michal Krčmář. Přichází z Alzy

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více