Skip to content
Marketing & Media
  • Marketing
  • Média
  • Retail
  • Sport
  • Lidé
  • Akce
  • Kampaně
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká obec sokolská
Sport

Tužme se, národe! vyzývají Sokolové. „ČOV téma zvedl a my jsme řešení“

Ondřej Kopřiva27. 6. 202028. 6. 2020

S novou výzvou reagující na pandemii a potřebu zvyšování „národní imunity“ přichází Česká obec sokolská. Pod názvem Tužme se, národe! se skrývá několik aktivit, jimiž chtějí sokolové přimět lidi všech věkových kategorií k pravidelnému sportování. Patří sem i mimořádně úspěšné video lekce na Youtube #cvicimsesokolem.

Česká obec sokolská výzvou Tužme se, národe! rozhodla reagovat na alarmující čísla z průzkumu, který si nechala zpracovat od agentury STEM/MARK. Z něj vyplynulo, že se Češi během nouzového stavu hýbali výrazně méně než dříve a přibývali na váze.

„Stále častěji zaznívají varování před zhoršující se zdatností populace a také různé kampaně, které veřejnost vybízejí k pravidelnému pohybu. A to od lékařů, odborníků i od představitelů státu. Sokol je přitom díky své infrastruktuře, téměř 1100 jednotám po celém Česku i díky svému programu zaměřenému na sportovní aktivity pro všechny věkové kategorie jednou z mála organizací, která k tomuto zlepšení může opravdu efektivně přispět. Proto se i my k těmto výzvám přidáváme naším Tužme se, národe!,” uvedla starostka ČOS Hana Moučková. 

ČTĚTE TAKÉ
Národ cvičil podle Youtube: největší sledovanost měl Sokol a grassroots fotbal

Výzvu Tužme se, národe! z role ambasadorů podporují významní experti na sportovní medicínu MUDr. Miloš Matouš, vedoucí lékař OLYMP CSMV a centra Zdravý sport, a prof. MUDr. Jiří Zeman, DrSc., předseda České pediatrické společnosti.

První aktivitou v rámci výzvy je projekt pro mateřské školy Se Sokolem do života, do nějž se jen během dvou týdnů od spuštění registrací přihlásilo 45 000 dětí. Na něj naváže zářijový projekt Sokol spolu v pohybu, který má přivést nové zájemce do některé z 1100 sokolských jednot. Dalším pilířem jsou třeba video aktivity na podporu pohybu, které ČOS ve spolupráci s Youtuberem Tomášem Touhou představila na začátku pandemie pod hashtagem #cvicimsesokolem a v nichž hodlá pokračovat i v budoucnu. Videa měla jen za dva měsíce téměř 100 000 zhlédnutí.

Kampaň koordinovaná s ČOV

Kromě podpory pohybových aktivit všech věkových skupin chtějí sokolové zároveň během kampaně upozornit na podfinancování organizace. Na svou činnost od státu letos ČOS dostala o pět milionů méně než vloni.

„Jde o ohrožení klíčové role našeho spolku pro společnost, a to v momentě, kdy by stát měl naopak do této aktivity investovat. Vždyť se zabýváme z hlediska zdraví nejprospěšnějšími pohybovými aktivitami. Je to v rozporu s tím, že představitelé státu neustále opakují, jak je toto cvičení důležité pro zdraví společnosti,“ říká Moučková.

S podobnou aktivitou jako Sokol přišel před pár dny i Český olympijský výbor, který svou kampaň nazval Silnější pro život. Ta je cílená hlavně na starší generaci a nesportovce a využije mediální prostor, který měl ČOV rezervovaný pro odloženou olympiádu v Tokiu.

„ČOV s námi svůj projekt, který podobně jako ten náš chce společnost rozhýbat, konzultoval, jejich aktivitu vítáme. Olympijský výbor má nástroje na vyvolání tématu a na nás je, abychom díky propracované struktuře Sokola lidem všech věkových skupin nabídli praktickou náplň. Oni téma zvedli a my jsme nejefektivnější řešení,“ uzavírá výkonný ředitel ČOS Marek Tesař.

Zavřít reklamu

Díky reklamě udělám sedmdesát kliků, říká šéf Epica Awards

Starší článek

Poptávka po menších influencerech stoupá. Pro followery jsou autentičtí

Novější článek

Podobné zprávy

Lidé

Generální ředitel ČT Petr Dvořák obhájil post viceprezidenta Evropské vysílací unie

Generální ředitel České televize Petr Dvořák byl na dnešní valné hromadě v Dubrovníku již podruhé zvolen viceprezidentem Evropské vysílací unie (EBU).
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Ondřej Cikán je novým ředitelem Rock rádia

Rock rádio, patřící do mediální skupiny Media Bohemia, má nového ředitele. Stal se jím dosavadní programový ředitel Fajn rádia, Ondřej Cikán, který tak…
1. 7. 20221. 7. 2022
Lidé

Billu Česká republika řídí Liam Casey

Liam Casey převezme od 1. července pozici generálního ředitele společnosti Billa Česká republika a společně s Ilse Holzer (finanční ředitelka) a Petrem…
1. 7. 20221. 7. 2022
Kampaně

Tvoříme Sokolovsko, říká Suas Group v kampani od Hero & Outlaw

Agentura pro průmyslovou skupinu spustila první ucelenou kampaň její novodobé historie. Zaměřuje se na podporu značky a nábor.
1. 7. 20221. 7. 2022
Reklama
Etnetera motion banner
CĚZ Kuráž 300x250

Aktuální vydání MAM čtěte ZDE.

Lidé v pohybu

Z řetězce Albert odchází ředitel digitálního marketingu Matoušek
Tessa Szyszkowitz jmenována předsedkyní Rady pro redakční nezávislost

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Přehled ochrany osobních údajů

Tyto webové stránky používají soubory cookies. Informace o souborech cookie se ukládají ve vašem prohlížeči a plní funkce, jako je rozpoznání, když se na naše webové stránky vrátíte, a pomáhají našemu týmu pochopit, které části webových stránek považujete za nejzajímavější a nejužitečnější.

Nezbytně nutné soubory cookies

Systémové funkční cookies jsou nezbytné pro zajištění elementární funkce stránek. Tyto cookies jsou povinná a nelze je odmítnout. Jedná se o cookies ve kterém je uloženo, které cookies smíme použít.

Pokud tento soubor cookie zakážete, nebudeme moci uložit vaše preference. To znamená, že při každé návštěvě těchto webových stránek budete muset soubory cookies znovu povolit nebo zakázat.