Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Foto: Česká obec sokolská
Sport

Tužme se, národe! vyzývají Sokolové. „ČOV téma zvedl a my jsme řešení“

Ondřej Kopřiva27. 6. 202028. 6. 2020

S novou výzvou reagující na pandemii a potřebu zvyšování „národní imunity“ přichází Česká obec sokolská. Pod názvem Tužme se, národe! se skrývá několik aktivit, jimiž chtějí sokolové přimět lidi všech věkových kategorií k pravidelnému sportování. Patří sem i mimořádně úspěšné video lekce na Youtube #cvicimsesokolem.

Česká obec sokolská výzvou Tužme se, národe! rozhodla reagovat na alarmující čísla z průzkumu, který si nechala zpracovat od agentury STEM/MARK. Z něj vyplynulo, že se Češi během nouzového stavu hýbali výrazně méně než dříve a přibývali na váze.

„Stále častěji zaznívají varování před zhoršující se zdatností populace a také různé kampaně, které veřejnost vybízejí k pravidelnému pohybu. A to od lékařů, odborníků i od představitelů státu. Sokol je přitom díky své infrastruktuře, téměř 1100 jednotám po celém Česku i díky svému programu zaměřenému na sportovní aktivity pro všechny věkové kategorie jednou z mála organizací, která k tomuto zlepšení může opravdu efektivně přispět. Proto se i my k těmto výzvám přidáváme naším Tužme se, národe!,” uvedla starostka ČOS Hana Moučková. 

ČTĚTE TAKÉ
Národ cvičil podle Youtube: největší sledovanost měl Sokol a grassroots fotbal

Výzvu Tužme se, národe! z role ambasadorů podporují významní experti na sportovní medicínu MUDr. Miloš Matouš, vedoucí lékař OLYMP CSMV a centra Zdravý sport, a prof. MUDr. Jiří Zeman, DrSc., předseda České pediatrické společnosti.

První aktivitou v rámci výzvy je projekt pro mateřské školy Se Sokolem do života, do nějž se jen během dvou týdnů od spuštění registrací přihlásilo 45 000 dětí. Na něj naváže zářijový projekt Sokol spolu v pohybu, který má přivést nové zájemce do některé z 1100 sokolských jednot. Dalším pilířem jsou třeba video aktivity na podporu pohybu, které ČOS ve spolupráci s Youtuberem Tomášem Touhou představila na začátku pandemie pod hashtagem #cvicimsesokolem a v nichž hodlá pokračovat i v budoucnu. Videa měla jen za dva měsíce téměř 100 000 zhlédnutí.

Kampaň koordinovaná s ČOV

Kromě podpory pohybových aktivit všech věkových skupin chtějí sokolové zároveň během kampaně upozornit na podfinancování organizace. Na svou činnost od státu letos ČOS dostala o pět milionů méně než vloni.

„Jde o ohrožení klíčové role našeho spolku pro společnost, a to v momentě, kdy by stát měl naopak do této aktivity investovat. Vždyť se zabýváme z hlediska zdraví nejprospěšnějšími pohybovými aktivitami. Je to v rozporu s tím, že představitelé státu neustále opakují, jak je toto cvičení důležité pro zdraví společnosti,“ říká Moučková.

S podobnou aktivitou jako Sokol přišel před pár dny i Český olympijský výbor, který svou kampaň nazval Silnější pro život. Ta je cílená hlavně na starší generaci a nesportovce a využije mediální prostor, který měl ČOV rezervovaný pro odloženou olympiádu v Tokiu.

“ČOV s námi svůj projekt, který podobně jako ten náš chce společnost rozhýbat, konzultoval, jejich aktivitu vítáme. Olympijský výbor má nástroje na vyvolání tématu a na nás je, abychom díky propracované struktuře Sokola lidem všech věkových skupin nabídli praktickou náplň. Oni téma zvedli a my jsme nejefektivnější řešení,“ uzavírá výkonný ředitel ČOS Marek Tesař.

×

Díky reklamě udělám sedmdesát kliků, říká šéf Epica Awards

Starší článek

Poptávka po menších influencerech stoupá. Pro followery jsou autentičtí

Novější článek

Podobné zprávy

Marketing

Lahev Pilsner Urquell se mění. Folii nahradí recyklovatelná zlatá etiketa

Značka Pilsner Urquell představuje další důležitý krok na cestě k udržitelnosti. Do roku 2030 chce být značka  uhlíkově neutrální. Od března…
8. 3. 20218. 3. 2021
Extra

Skvělé nápady se rodí u piva

ADVERTORIAL Od prázdného papíru po realizaci jen za sedm měsíců. Tak vznikl unikátní koncept obchodu Sportissimo. Sedm měsíců — to byl veškerý čas,…
8. 3. 20218. 3. 2021
Marketing

Ať je vás slyšet! Iggy Pop burcuje další generaci v reklamě

Naslouchání lidi sbližuje, představuje svobodu, přehlušuje balast, říká značka hudební techniky a sluchátek Marshall v novém brandovém spotu…
7. 3. 20218. 3. 2021
Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více