Skip to content
  • Marketing
  • Média
  • Lidé
  • Názory
  • Sport
  • Akce
  • Extra
Předplatné
{{ search.error }}

Nalezené příspěvky

{{ post.post_title }}

{{ post.excerpt }}
{{ post.meta }}
Více výsledků
Marketing

Středočeský kraj láká na 72 královských hodin. „Chceme prodloužit pobyt turistů“

Jakub Křešnička10. 6. 202011. 6. 2020

Středočeská centrála cestovního ruchu připravila ve spolupráci s agenturou LuckyU kreativní zpracování kampaně Střední Čechy královské, která má za cíl zvýšení turistického ruchu ve Středočeském kraji.

Kampaň má oslovit nejen Středočechy, ale i Pražany a obyvatele celé republiky, aby spolu s ambasadory objevovali krásy středních Čech. Tvářemi kampaně „A jak si svých královských 72 hodin užijete vy?“ jsou ambasadoři středních Čech: Ondřej Synek, Michal Dvořák, Felix Slováček, Andrea Kalivodová, Viliam Sivek, Denisa Helceletová a Václav Noid Bárta. 

PSALI JSME
VIDEO: „Led nás spojuje.“ Bohemia Sekt zahajuje letní kampaň

„Kampaň ukazuje formou vizuálního triptychu, co všechno lze stihnout objevit za tři dny ve Středočeském kraji – od návštěv hradů a zámků, přes lázně až po muzea a krásnou přírodu,“ říká ředitelka centrály Mgr. Zuzana Vojtová.

Kampaň poběží v několika vlnách od června až do prosince. K oslovení  široké veřejnosti se připravuje komplexní kampaň. Využijeme na CLV, OOH, dále se připravuje PR a online kampaň s atraktivními soutěžemi pro širokou veřejnost a komunikací 72 hodin.  

×

VIDEO: V Belgii mají Helpy Hour, za pivo můžete zaplatit dvakrát

Starší článek

KOMENTÁŘ: Červnové marketingové šílenství po celý rok

Novější článek

Podobné zprávy

Média

Češi objevují nové sporty, MMA se leckdy vyrovná fotbalu

Představíme nové televizní studio s rozšířenou realitou a chystáme rekordní počet přenosů, říká šéf stanic O2 TV Sport Marek Kindernay Některé…
7. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Konference Lions Live: Normál se nevrátí. Chce to odvahu a data

Agentury ani marketéři se nemohou těšit, že po pandemii bude klid. Rychlé změny z byznysu nezmizí, poroste důležitost dat i ochoty…
6. 3. 20217. 3. 2021
Marketing

Portu spouští kampaň s Kovym zaměřenou na finanční gramotnost

Brandovou kampaň rozšířenou o zásah na sociálních sítích Kovyho, který se ve svých videích postupně věnuje krok po kroku celé…
5. 3. 20215. 3. 2021
Marketing

Jak žijí hrdinové, je i na nás, říká vítěz lednové AdParády

Poprvé ve videoformátu se ukázala pravidelná reklamní hitparáda Art Directors Clubu, jejíž produkci zajistila Creative Embassy s režisérem Vítem…
5. 3. 20216. 3. 2021
Reklama

Aktuální vydání MAM můžete číst online ZDE.

číst předplatit

Lidé v pohybu

Cabejšek posílí kreativu Tesca v Ogilvy
Zemřel Radim Pařízek. Hudebníkovi a mediálnímu podnikateli bylo 67 let

Newsletter MAM

Do schránky chodí v pondělí a ve čtvrtek.

  • Kontakt
  • Inzerce
  • Ochrana osobních údajů
  • Obchodní Podmínky
Marketing & Media
Tato stránka používá cookies: Zjistěte více