Seriál Ulice obnovuje natáčení. Herci podstoupili test na koronavirus

19. 6. 2020 11:06

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Pokáč zpívá v nové kampani: když neví mamka, poradí Partners Banka

Poradenská Partners Banka, která odstartovala 6. března, spouští od 2. dubna reklamní kampaň. Znalost značky buduje s písničkářem Pokáčem.

Reklama
vškk

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Ve čtvrtek 18. 6. se v pražské Hostivaři znovu otevřely brány ateliérů seriálu Ulice. Herci a štáb seriálu se opět potkali po dvou měsících nucené koronavirové pauzy. Během natáčení musí dodržovat nejpřísnější hygienická a bezpečnostní opatření.

Každý účastník obnoveného natáčení Ulice byl v předstihu otestován na COVID-19. „Počítali jsme s variantou, že se nákaza u některého z účastníků může objevit a budeme muset narychlo měnit natáčecí plány. To se naštěstí nestalo, protože veškeré provedené testy byly negativní,“ konstatovala výkonná producentka seriálu Ulice Janka Maršíková.

Peoplemetry měří už 23 let. V roce 1997 bodovala Miss desetiletí, loni seriál Most!

Natáčení aktuálně probíhá ve speciálním režimu a všichni účastníci musí dodržovat přísná hygienická opatření. Herci se například nepotkají v šatně ani maskérně. Stolky jsou rozděleny plexisklem. A štáb nosí kromě roušek také speciální ochranné štíty, které pro Ulici navrhl Jan Šrámek, tatínek Felixe Šrámka, který je jedním z dětských herců Ulice. 

„Po prvním dnu mohu s jistotou říct, že přísná opatření, která musíme všichni dodržovat sice ovlivňují náš osobní komfort, ale na samotné natáčení nemají velký vliv. Nepohodlí nám vyvažuje báječná atmosféra, která tu panuje. Po 15 letech jsme už možná víc rodina než kolegové. Takže máme radost, že můžeme být opět spolu a dělat to, co nás baví,“ řekla Maršíková. „Jsme odpočatí, plní síly a pokračujeme tam, kde jsme před karanténou skončili. Může se stát, že diváci v příští sezóně poznají, že se nám za ty dva měsíce někteří herci trochu proměnili. Snad nám to odpustí. Ostatně i při běžné vysílací pauze, která probíhá každoročně o prázdninách, se nám podobné věci někdy stávají,“ dodala.

Jak AI mění česká média? Čtěte v MAM 13/2024.

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Aimée McLaughlin, Creative Review: „zvědavost je stále nejzásadnější vlastností novináře“

Povídali jsme si s Aimée McLaughlinovou, zástupkyní šéfredaktora časopisu Creative Review, který je od roku 1980 zdrojem informací o umění, reklamě a designu ve Velké Británii. Aimée se s námi podělila o své názory na to, čím je časopis jedinečný, na současné překážky v kreativním průmyslu a na to, že se poprvé stala členkou hlavní poroty Epica Awards.